Nejdå…

 

1

… vi klagar inte. Inte så mycket i alla fall.

Hoppas ni också har haft en skön dag!

18 Responses to Nejdå…

  1. Inger Rozén skriver:

    Nej.Jag har dammat och moppat.Inger

  2. BP skriver:

    Det var ju det jag skrev i föregående kommentar. Prickade helt rätt där med min gissning om temperaturskillnaden mellan Torrevieja och Stockholm;-)

  3. trollet skriver:

    Men ja, solen har hittat hit!!

  4. yfronten skriver:

    Skön och skön. Du kan gå in på min blogg och skratta åt vår lilla skidbacke. Det var en ganska dålig idé att cykla dit på stora vägar där bilarna stänkte slask på mig, men vad gör man inte för bloggen? 🙂

  5. Ruth i Virginia skriver:

    ”Den Blödande Tjuren” besvärar mej i högsta grad.
    Kan du inte flytta boken – PLEASE!

    • Ama de casa skriver:

      En intressant bok som handlar om den ekonomiska krisen i Spanien. Tyvärr kan jag inte flytta på den – storleksmässigt måste den stå där 😀

  6. Yvonne skriver:

    Vilken dag, först min älsklingsrätt Havets Wallenbergare på Roosvalls, sen besök på handelsträdgården i Montesinos, sen AW på Valde´s på strandpromenaden mot La Mta och ett glas rött och en supergod tapas de bjöd på, sen en god vegetarisk pastarätt med ett ,två glas rött, då kan man inte klaga. en sol som visat sig på en klarblå himmel dessutom. Livet på en pinne.

  7. Sussi skriver:

    Nä, det förstår jag väl att ni inte gör. Men visst har ni väl plats för en till där hemma? Jag tar flyget NUUUU 😉

  8. ullie skriver:

    ja men åh ge mej lite värme så kall här o mitt allt nu vill ja ha sommar sol o värme . kan du skicka kanske? kram på dej

  9. "LillaSyster" skriver:

    Finns inget att klaga på, förutom att jag har det varmare ute än dig, runt 27gr igår inne kör maken ac. Idag är sista dagen, sen är det hem till minus grader och snö, men jag hoppas att det hinner töa bort🌞 kramen

    • Ama de casa skriver:

      Härligt! Runt 25 är den allra bästa temperaturen tycker jag 🙂 Njut nu av den sista dagen och jag håller tummarna för att snön är borta när ni kommer hem! 🙂
      Kram

Lämna en kommentar