Slit och släp!

Ama de casa har jobbat hårt idag!

Bland annat har hon pressat skjortor:

De´ e´ mycke´ nu!

16 Responses to Slit och släp!

  1. Diana skriver:

    Pressat dem i dörren då antar jag?
    När kommer svaret på din rebus, någon som gissat rätt än?

    Sv: Visst var den smaklös, jag undrar om någon stackare får det i present!

    • Ama de casa skriver:

      Det är ett riktigt husmorstips! MYCKET enklare och bekvämare än att stryka 🙂
      Oki. Ditt ord är min lag. Jag lägger ut resultatet direkt.
      Fast först måste jag bara godkänna den här kommentaren, hoppas du ids vänta 😉

  2. Petra skriver:

    Smart sätt, tror jag ska göra så i fortsättningen oxå 😉

    Kram

  3. anita skriver:

    Ta inte ut dig! Det kan vara nog så ansträngande att få till det i garderoben… Häpp

  4. Gun skriver:

    Du har lika jobbigt som jag på dagarna förstår jag:)

  5. lassika skriver:

    Ajdå är det så det skall gå till nu?
    Kram

  6. Ellis skriver:

    Du är så huslig av sig syster!

  7. Em skriver:

    Hahaha! Pressade du de länge? ;D

  8. Kison skriver:

    Haha…knasmaja

Lämna en kommentar