Det var lite kyligt idag.

Bara 20 grader i skuggan.

I solen var det betydligt skönare.

Det var allt från Ama de casa för nu. Over and out!

36 Responses to Det var lite kyligt idag.

  1. anita skriver:

    Sickena fulingar…. men du är uppmärksam som vanligt och får en guldstjärna av mig.

    Jag har köpt ny dator och har precis installerat den och skulle ta en kopia till CD för att kunna göra en systemåterställning – och – kan inte se att det finns ngt CD-uttag. Frågade 2 ggr för säkerhets skull och jag har även köpt en CD med virusprogram. Undrar om de också försökte en fuling?? Argh!
    Ska stolpa ner till killarna och höra hur vi löser det här. Tänk när jag äntligen kom till skott. Men CD-spelaren/brännaren är kanske dold. Hoppas på det.

    Det här är första internetsidan jag besöker efter installationen – så känn dig hedrad! :-*

    • Ama de casa skriver:

      Jag känner mig MYCKET hedrad!
      Hoppas det löser sig med CD-n. Anders har precis köpt en ny dator (stationär) och den kvaddade när han höll på med installationen av Windows virtual-PC i kombination med en gammal scanner för diabilder/negativ. Dom där systemåterställningsgrejerna är MYCKET viktiga. Nu har han fått ordning på det.
      Tack för guldstjärnan 🙂

  2. gealach skriver:

    Vad skulle jag inte göra för 20 grader i skuggan just nu… 🙂 *fryser*

  3. Diana skriver:

    Fy fy fy…. Hittar inga andra ord.

  4. Em skriver:

    Vilka äckliga temperaturer! ;D

  5. Camilla skriver:

    HUR KAN DU???
    HUR VÅGAR DU????
    Fy skäms!
    Nu kommer jag ner!!!!
    Ha det varmt och hoppas att du svettas 😉
    Kram på dig!

  6. Em skriver:

    Sv: Hahaha! Ni kommer med bra förslag, Thakock menade att jag kan bli Hollywood-fru och då kom jag på att Paul Anka snart är singel.. ;D

  7. Diana skriver:

    Sv: Eller så är det så att allt går ner när det krisar!

  8. Hebbe skriver:

    Men du,är inte detta mobbing,så vet inte jag,,,,
    Men du hade helt rätt i vilka landskap som saknades i bildspelet,,du kom som nr 2 Grattis,o en kram osså.

  9. Hebbe skriver:

    Säger bara termometerf-n..Haé Kram.

  10. Maja Johnsen skriver:

    Säger som alla andra: Vilka äckliga temperaturer ni har där nede!!!
    Vår termometer visar endast -9 grader nu…suck…
    Så du ska inte tro att vi blir ett dugg sugna på att åka ned 😉
    Kram

  11. anita skriver:

    Jamen huvva vad han Anders har avancerade installationer!

    Jag var alldeles för noggrann och läste installationspappren. CD-enheten heter Optisk drev och det kunde inte jag lista ut att det var CD-n. Skulle ha tryckt på alla knappar ist. 😉

    Visst blir det fina inlägg nu med ny dator?
    Halleluja – nu har jag en dator som inte stänger av sig 4-5 ggr per dag!

  12. Mia systeryster skriver:

    Usch på dig, så där får du inte göra!!Du får bara rapportara om det regnar!!Kram

  13. Ellis skriver:

    DU ÄR SÅ OND!!!!!!!!

  14. Sussi skriver:

    Så där får du ju inte göra!!! Det där är ju taskigt hihi
    Här ska det bli neråt -15 inatt 😦

    Kramisar

  15. Ulrika skriver:

    Vad är det där för konstig spansk termometer?!!!
    Kan det bli rött OVANFÖR nollan också??
    Har jag aldrig hört talas om..;DD

    SV: Just ”vinnar”kapitlet finns inte annat än på min dator än så länge. Det kanske blir nåt annat smakprov så småningom istället, fast jag vet inte om man orkar läsa en hel novell på bloggen..

  16. Kison skriver:

    Vi hade oxå skönt igår. Molnigt men 18-20 mitt på dan. Regnet som kom här imorse drog vidare och ni kikar solen fram, 17,5 grader 😀

    • Ama de casa skriver:

      Vi har bara fyra grader nu på morgonen. FYRA! Man får trösta sig med att det är plusgrader i alla fall, och att det blir varmare fram på dagen 🙂

  17. Pia skriver:

    Nu skulle jag gärna ha den värmen.. Har älskat den här vintern, men nu känner jag att det gärna får bli vår och varmt..

Lämna en kommentar