Den som gräver en grop åt andra…

10 februari 2010

… faller ofta själv däri.

Fast han som gräver har ju inte fallit i gropen och han som är i gropen har ju inte fallit.

Nåja.

I gropen ska dom här ner.

Men HUR intressant blev det här inlägget då?

Till och med bilden här ovan är en repris… Från i morse!

Ama de casa försvarar sig med en rebus:

+

 

 


Ni är fantastiska!

10 februari 2010

Ja, på många sätt. Men just nu beundrar Ama de casa er för er alldeles fantastiska fantasi!

När Ama de casa inte hade en aning så kom ni med dom mest fantastiska förklaringar om den bilden. Tack för att ni förlänger mitt liv – ett gott skratt gör ju det!

En sak blev jag lite fundersam över. Efter en viss möda var jag förvissad om att Kison och Lassika hade helt rätt!

Kolla bara:

Visst är det Marge Simpsons hår!

Wow! Nu beundrar Ama de casa sig själv också! Vilken klippa jag har blivit på paint! Snart är jag uppe i samma klass som Gun och Ellis!

Nähä. Ni tyckte inte det…

Jamen jag slår i alla fall Dansbandsfrun med hästlängder!


Det är SÅÅÅ rörande!

10 februari 2010

Ja. Det är det.

Idag är det lill-lördag. Stackars onsdag som verkar vara så betydelselös så man inte ens kallar den vid sitt rätta namn… Eller så kanske det är så att kärt barn har många namn? Så är det nog – genast blev onsdagen lite gladare, tror jag!

Gomorron denna glada mitt-i-veckan-dag!