♫ ♫♪♪ She’s got the…

 

1

… whole world, in her hand ♫ ♫♪♪

2

♫ ♫♪♪ She’s got the whole wide world in her hand ♫ ♫♪♪

3

♫ ♫♪♪ She’s got the whole world in her hand ♫ ♫♪♪

4

♫ ♫♪♪ She’s got the whole wide world in her hand ♫ ♫♪♪

Visst är det trevligt när man kan starta dagen med en sång?

Gomorron!

44 Responses to ♫ ♫♪♪ She’s got the…

  1. Robert skriver:

    FÖRST! 😀

  2. Robert skriver:

    En mycket trevlig start på dagen var det, oavsett sång eller guldmedalj. 😉

    Gomorron! 😀

  3. farfar hebbe skriver:

    Mors..Stämmer bra det..GLAD PÅSK..Haé Kram.

  4. "LillaSyster" skriver:

    Jag trodde det var She’s got the look! Men den kan du ju ta en annan dag! Ja nu har jag ju något att tralla på under flygresan 👍 Nu är ju frågan om hur högt jag ska tralla, vill ju inte bli avslängd före Portugal ☺ därifrån kan jag väl ta tåget till dig! Kram

    • Ama de casa skriver:

      Haha! Den sången ska jag nog ta nån dag – hur man än ser ut så ser man ju ut, om man så säger 😀

      Sjung på du! Men du får nog ta bussen sista biten, för tågstationen är nedlagd sen många år här i stan. Man kommer bara till Alicante, Orihuela eller Murcia… 😉
      Kram och ha en bra resa!

  5. Ruth i Virginia skriver:

    Påminner mej om Frälsis!

    ”Ljuvligt, ljuvligt bliver det till sist,
    då vi rena från all synd och brist,
    alla tillsammans mötas till sist
    hemma hos Herren Gud.”

    Glad Påsk på alla vis !!!

    (det är visst fullmåne)

  6. Mamma C skriver:

    Vilken härlig start på dagen det här blev 🙂
    Ha en toppenfredag nu, och den är lång. Så sjung inte hela dagen, för då har du ingen röst kvar.
    Kram Carin

  7. farfar hebbe skriver:

    Ja solen lyfter graderna,-0,2 just nu,,+ är på G..Kan bli balkong även idag..Haé Kram.

  8. Ami skriver:

    Visst är det trevligt att börja dagen med en sång 🙂
    Kram

  9. Inger Rozén skriver:

    Hej!
    Glad påsk!

  10. ogamotoga skriver:

    😀 😀 😀

  11. åsa i åsele skriver:

    Ett helt klart gladare och positivare inlägg än mitt 😉
    Skulle jag nu sjunga så blev det Det gör ont, det gör ont…

  12. friochlycklig skriver:

    Imorgon kanske du kan börja dagen med porompom pom? Eller annan trevlig trudelutt. 🎵🎶🎵🔊📣📯🎤🥁

  13. yfronten skriver:

    Jag trodde först det skulle bli She´s got the look och att du höll i ett lock. Jag har sett Håkan Hellström göra bort sig i Skavlan och säga till Jamie Oliver något om ”cock”. 😉

  14. Vicke skriver:

    Fina bilder som vanligt

  15. Ditte skriver:

    Instämmer helt! Och visst r det fint med en värld man dels kan hålla i sin hand och dels resa runt.
    Glad Påsk.

  16. Härligt att börja dagen med sång! 🙂 Helt enastående att du har sett så många 😀
    I morse vaknade jag av att jag hade en låt i skallen, nu vet jag inte vad den heter…. (echa me la culpa…någonting) Ha en trevlig långfredagskväll!

    • Ama de casa skriver:

      Idag har jag inte sjungit upp mig riktigt än, men det kanske kommer 🙂
      Lite jobbigt när en låt fastnar i skallen – inte minst för omgivningen… 😉
      Tack – och ha en fin påskafton!

  17. BP skriver:

    Hahaha! Visst är det roligt att starta morgonen med en sång, speciellt då du verkar ha världen i dina händer överallt – runtom i världen alltså;-)

  18. Underbar start! Vilket peppar. Glad påsk.

  19. Härligt, då vet vi att den är i god hand!

  20. skåningen skriver:

    Det är bra att kunna ha hela världen i sin hand!
    S….Sök optiker så att du ser bra ut!
    Kram!

  21. Leffe skriver:

    Gomorron Ama! Min erfarenhet är att dagen inte får börja alltför bra, då kommer det surt efteråt! Hoppas det inte stämde in på din dag! 😀
    Glad Påsk på er!

    • Ama de casa skriver:

      Gomorron Leffe! 🙂
      Min dag var alldeles förträfflig igår, och det finns goda förutsättningar att den här dagen blir fin den med – hoppas att det stämmer in på din dag idag!

      Glad Påsk till er med!

  22. surridurr skriver:

    Absolut. Kan bara tillägga ”du äger”
    Kramis

Lämna en kommentar