Jag förstår Askungen…

Man ska inte vara ute efter klockan tolv…

Tycker ni inte om mig längre???

18 Responses to Jag förstår Askungen…

  1. Diana skriver:

    Du måste ha tryckt precis efter tolvslaget! Redan nu har jag haft typ 12 besökare (inte för att jag tittar).

  2. Ellis skriver:

    SKULLE DU INTE SOVA!?

  3. Kadri skriver:

    hahah men du verkar ju ha många besökare på dagtid i alla fall och det är väl en tröst

    sv. jag skulle järna vilja flytta, men mannen vägrar. han litar inte p¨å utlänsk hälsovård

    • Ama de casa skriver:

      Ja, det har redan tagit sig lite med den där kurvan… 😉

      Du kan hälsa mannen att spansk sjukvård är alldeles utmärkt! Och helt gratis om man är resident i landet 🙂

  4. Em skriver:

    Jag tycker du har rätt höga krav på oss om du menar att vi skall sitta uppe hela natten för att klicka som besatta in på din blogg klockan 12?? 😀 God morgon!

  5. Kison skriver:

    Hahaha! Jag tycker om dig så nu måste det peka mer uppåt 😀 God morgon!

  6. lassika skriver:

    Du har en utmärkelse hos mig
    ‘Kram

  7. Gun skriver:

    Så här dags borde kurvan ha tagit sig rejält!
    Godmorgon!:)

  8. Catarina skriver:

    Vi älskar dig, vet du väl, men man måste ju sova ibland också annars orkar man inte älska.

    • Ama de casa skriver:

      Tack så mycket söta du – jag älskar er också 🙂
      Ok. Jag ska låta er sova och inte begära att ni ska vara uppe och kolla just vid tolvslaget 😉

  9. Ulrika skriver:

    Hahahaha!!
    The higher they climb, the harder they fall…
    I love you, forever.

Lämna en kommentar