Ama de casa kan en till!!!

Ja, en till rebus av världklass!!!

Vill ni gissa på den?

Jag kan göra den i paint – då blir det lätt som en plätt!

Jösses – nu är hon så där över-morsk igen…

Man blir det ibland.

16 Responses to Ama de casa kan en till!!!

  1. Ellis skriver:

    Nu hänger inte hon med?

  2. Nett skriver:

    Nog är du redo för paint 🙂

  3. Ellis skriver:

    Eller jo nu gör hon, men vet fan inte vart rebusen sitter? På knät på dig?

    sv: Hahaha ja TACK för hund-behandlingen, klappa på du, jag kommer bara sluta prata me dig.

    Aww tack för de fina komplimangerna, men man måste kunna känna sig lite fin på de yttre för att kunna känna sig fin i det inre! fan vad poetisk jag känner mig 😀

  4. Gilla skriver:

    Jag förstår ingenting. Men så är jag inte bra heller på re-busar. Kram/Gilla

  5. Vicke skriver:

    ja, gör det

  6. Kison skriver:

    Nu är jag inte med. Kan bero på att jag läser inläggen i fel ordning…

  7. Janne Hood skriver:

    Hej,
    blev chockad – tänkte samma tankar idag – och såg jag skrivit de orden för en månad sedan! Ja, förra bloggen! Här var det finare värre och du är verkligen pro på gåtor – rebusen du gjort var svår 😉
    Jag trodde det var en rebus med bilden – ”glöm inte fälla ned toalocket”?
    Ok, en annan bild då 🙂

    Kram, ses!
    Hooden

Lämna en kommentar