Nu…

12 oktober 2010

… tar vi lokalbussen till flygplatsen och flyger till Madrid. Byter där till Alicanteplanet (förhoppningsvis utan att behöva rusa som galningar…), sen tar vi bilen till Torrevieja.

Om allt går som det ska så borde vi vara hemma vid 17-tiden i morgon. Då har dom tagit tillbaka mina 8 respittimmar och jag kommer att vara mitt vanliga, morgontrötta jag. (Vilka dom är har jag ingen aning om, men dom är lite taskiga som gör så, tycker jag).

Så då har jag något att göra ett tag då.

Vi hörs!


Vilken fin present!

12 oktober 2010

Ja, vad kan man annat tänka sig när man ändå fyller femtio?

En handväska! En dyr en också. 2900! Var kvinnas dröm.

Eller är det kanske en avlastning? Ni ser ju Anders ryggsäck vid sidan av den nu femtioåriga Ama’n.

Men det blir faktiskt ännu bättre!

Om man blir nervös av någon anledning, så funkar den nästan lika bra som en Ikea-påse.

PS: Anders hade tur han. 2900 var i colones. Det är ungefär 45 kronor.