Särbehandling

Sånt förekommer i många former och varianter. Det här är bara ett exempel:

Jodå. Bara så att…

Nej, nu har vi varit hemma i ett par veckor och jetlagen har gått över.

Alltså ser det ut såhär i hallen nu på morgonen. Hög tid att vi kommer iväg nånstans igen.

Gomorron!

52 Responses to Särbehandling

  1. Yvonne skriver:

    God morgon, säkert riskfritt på nedre delen av skylten skulle jag tro.

    Svart väska? Hm, bara en? Kanske en tripp inom landet denna gång eller har ni gömt några väskor?

    Ha en fin resa spännande att se var ”vi” hamnar denna gång

    • Ama de casa skriver:

      Gomorron Yvonne! 🙂
      Jag kan tycka att det är bra att drinkarna är rätt billiga här nere så jag inte behöver utmana ödet… 😉
      Framgår inte så bra på bilden, men väskan är faktiskt mörkblå 😀

      Tack så mycket!

  2. Znogge skriver:

    Då önskar jag er en god resa varthän det bär!

    Ha en fin torsdag 😀

  3. Annica skriver:

    Trevlig resa 🙂
    Kram

  4. Särbehandling förekommer, kanske mindre vanligt nu. Trevlig resa!

  5. mittlillautrymme skriver:

    Gomorron Ama!
    Oj, sitter jetlagen kvar på synnerven, eller hittade du ingen röd?? 😀

  6. Trevlig resa 😀 En blå väska ? 💥❤

  7. friochlycklig skriver:

    Har den röda väskan äntligen fått gå i pension? 🙂
    Trevlig resa! Kram

  8. Vad är röda väskan ?? 🙂 Trevlig resa !! 🙂

  9. mamma C skriver:

    Ha en trevlig resa nu vart det än bär av.
    Kram Carin

  10. Ingrid skriver:

    Vad har hänt? En svart väska? Misstänker att det inte är du som ska resa 😉 Kram

  11. Geddfish skriver:

    Trevlig resa med den blå väskan! Tappa nu inte bort den då du spanar efter den röda frampå! 😀

  12. Lycka till på färden vart än den bär. Du tar väl skylten med dig om det där med fria drinkar för flickor?

  13. Hannas krypin skriver:

    Njut av din resa! 🙂 Vet inte om jag gått utan tröja för att få gratis drinkar…. 😛

  14. Susjos skriver:

    Den där skylten, haha! Den är ju underbar!
    Ha en fin tripp med den blåa väskan!
    KRAM

  15. Veiken skriver:

    Det é bare å åk!
    Trevlig resa! 🙂

  16. Anna i Portugal skriver:

    Gött att åka iväg på äventyr, snart gör vi det också lite oftare. Tror och hoppas jag. Trevlig resa!

  17. Ditte skriver:

    Trevligt med en tur! Lite nya och omväxlande intryck piggar alltid upp.
    Trevlig resa.

  18. BP skriver:

    Det är absolut skillnad på folk och folk – hahaha:-)
    Bra att ni firar att ni blivit av med jetlagen med en semesterresa till. Det enda som gör mig aningen förbryllad är att ni reser med en svart resväska. Där behövs en förklaring;-)

  19. Yasmine Johansen skriver:

    Trevlig resa fina

  20. Janne skriver:

    Skylten måste väl ändå vara på ”kul”? Spännande med väskan vid dörren! En väska = kortare resa. 🙂

  21. mycketyck skriver:

    Blev lite upprörd där när det är fel färg på väskan, men det kanske blir en fin rea ändå.

  22. Paula Merio skriver:

    Jasså minsann, det sög redan i resetarmen? Spännande! Ingen aning om vilket väderstreck ni ska färdas mot

  23. yfronten skriver:

    Jag såg årets första bara överkropp förra veckan, en äldre man som satt och rökte utanför Ica. Där tycker jag gott att man kan ha kläder på sig. 😉

  24. skåningen skriver:

    Oj då! vart ska vi nu??
    Kram!

  25. LillaSyster skriver:

    Oj, vad har hänt med väskan? Trevlig tripp!

  26. Anki skriver:

    Så var det alltså dags igen … önskar er en trevlig resa – och nu hoppar jag vidare till nästa inlägg – ja, jag är lite sen som vanligt 🙂

Lämna en kommentar