Solen gick upp…

… eller ned?

Å markna’n är sned.

Men en sak vet jag – det är fredag idag!

Gomorron!

52 Responses to Solen gick upp…

  1. maria skriver:

    Herrejösses.. sitter ölen i än???Go’morron!

  2. Yvonne skriver:

    Härligt med fredag, och först….

  3. Yvonne skriver:

    Nå, silver är också bra

  4. Stattinskan skriver:

    Idag var det tredjeplatsen man skulle knipa … att inte de andra förstod det 😉
    Bättre att marknaden är sned än att fredagen är det 😉

  5. Husfrun skriver:

    Japp i dag är det fredag 🙂
    Gomorron.

  6. Tomtan skriver:

    Nog gick den upp alltid, över ett frostbitet Östersund….

  7. Robert skriver:

    God morgon! 😀

  8. Gun skriver:

    Vad bra, jag undrade just vad det var för dag idag. 😉

    Godmorgon!

  9. Stattinskan skriver:

    … menade FYRA ju 🙂

  10. 4U2 skriver:

    God morgon, för … du mår väl bra efter gårdagen?

  11. God Morgon, här har vi vaknat till en strålande morgon, dock utan marknad tyvärr.

  12. moi skriver:

    God middag! FREDAG igen – ÄNTLIGEN!

  13. Elisabeth skriver:

    Härliga fredag! Ha dé!

  14. Ally skriver:

    äntligen fredag igen woohooo!

  15. Diana skriver:

    Är det bara jag som ser en förrymd fånge på bilden? Herregud, hur kan ni vara så lugna? Lös dörrarna, göm värdesakerna och åla in under sängen.
    (vid det marknadsståndet som de håller på att sätta upp nere på bilden)
    Nä, jag måste sova lite…

  16. Glimz skriver:

    Gooooooooo för middag & yes, nu är det fredag och dax att ta helg 🙂

  17. ♥ Carina ♥ skriver:

    Här är det också fredag och solen är uppe men nån marknad ser jag inte skymten av hos oss 🙂
    Jag blir också lite orolig (som Diana) över fången där på bilden. Han verkar gå med bestämda steg. Vad ska han hitta på tro?

  18. Ninni skriver:

    Tror det är en solnedgång, för inte är du väl vaken såå tidigt för att kunna ta kort på en soluppgång=)

    Gillar din motionsform..ha det, kram

  19. Roggan skriver:

    Tycker det är fredag hela veckan lång hos dig.

  20. Marie-Louise skriver:

    Fredag igen, vart tog den här veckan vägen… Trevlig helg. Kram

  21. Diana skriver:

    Sv: Du har iaf sovit i natt, jag har inte fått en blund sedan jag vaknade två igår em. Haha! Kan ju inte missa något.

  22. Ingrid skriver:

    och prisbröllop är det också även om jag nu inte tittar på det. Hoppas att du får en bra tid på dagens maraton 🙂
    Kram

  23. Fru Gårman skriver:

    Goddag! Fredag var det ja!

  24. Diana skriver:

    Jösses, det är ju mer ös på IOGT-NTOs årsmöten… Är det inte fruktansvärt stelt och brudparet ser inte ett dugg förälskade ut? När ska Vickan och Danne ha cred, de såg åtminstonde ut att gilla varandra.

  25. Diana skriver:

    Sv: Äsch, att vara vaken i ett dygn är ingen utmaning… rekordet är två! 😉

  26. Diana skriver:

    Herregud, brudparet ser ju helt lidande ut… jag börjar misstänka att de inte gör detta helt frivilligt. Hoppas hoppas de visar mer kärlek när de kommer utanflr kyrkan.

  27. Diana skriver:

    Ops, nu somnade drottningen dessutom…

  28. Diana skriver:

    Visst har Kate snott lite väl mycket inspiration från Prinsessan Maries brudklänning (fast de är båda snygga)? http://kongehuset.dk/publish.php?dogtag=k_dk_aktuelt_bryllup2008

  29. ansepanse skriver:

    jo fredag är det onekligen även om marknaden är på sned 😀

  30. Diana skriver:

    Ops, nu blev det svart i rutan. Undra om kameramannen också somnade av leda?

  31. Diana skriver:

    Sv: Haha, ja snacka om antiklimax det här… suttit hela förmiddagen och så blir det inte roligare än så här.
    Nä, de kysstes inte i kyrkan!

  32. Diana skriver:

    Tv sa att de skulle få vara ifred när de gick iväg och signerade sitt äktenskapsbevis men de hade ju inte behövt bryta sändningen, de hade kunnat filma gästerna eller nåt.

  33. Diana skriver:

    Sv: Haha, att Harry tar av sig sin uniform och under det har han en armbindel med hakkorset på? 😉

  34. Diana skriver:

    BTW har vi fått se nån bröllopsbild på Ama och Anders?

  35. Diana skriver:

    Fasen, de bytte kamera när de skulle baxa upp drottningen och hennes 90-åriga gubbe i vagnen. _Det_ hade varit skoj att se!

  36. carina skriver:

    Visst är underbara Fredag här, och jag har LEDIG helg 🙂 JIPPI!!!!
    Kramen på dig♥

  37. Diana skriver:

    Sv: Får man se nån bild? Snälla snälla, du har ju fått en länk!

    De rör knappt ens vid varandra i bilden, sitter så långt ifrån varandra de bara kan.

  38. Diana skriver:

    En bröllopsbild på er alltså, inte när de baxar upp drottningen. 😉

  39. Diana skriver:

    Klart att det finns bara kom! Men vänta nån timme så ska jag bara vila upp mig lite. 😉

  40. Aurora skriver:

    Jag tror det är Ama som är på sned;) Kram

  41. moi skriver:

    Ser att du är ett stort bröllops- eller är det kungafan! Tyvärr delar jag inget av dessa intresse men nog förpliktigar detta till att visa sin egen stass!

    • Ama de casa skriver:

      Jag anar en konspiration här… 😉
      Jag tycker att det är kul att titta på alla kläder och folk – och i detta fall alla konstiga hattar med. Men just detta – tråkiga! – bröllop låg hästlängder efter Vickans och Daniels i somras.

  42. Thakock skriver:

    Japp woho! =D

  43. Ailas skriver:

    Alldeles bestämt är det fredag även här! Lika bestämt ska jag bort kväll. Det var flera dagar sedan sist jag lagade mat själv… undrar om jag fortfarande kan?!

    Hoppas att du får en härlig etapp i maran, för en sådan blir det väl ikväll?

Lämna en kommentar