GRATTIS!

16 april 2011

 

Just idag är det precis två år sen Ama skrev sitt första, trevande inlägg i sin blogg som då låg på metrobloggen.

Då visste jag inte vad jag gav mig in på. Att det skulle vara så roligt, och så extremt beroendeframkallande.

Att det sen har blivit så många som kommer in här hos Ama och läser, kommenterar och ger en så underbar respons, det hade jag väl aldrig i min vildaste fantasi kunnat föreställa mig, så tack alla ni fina!

Men nog om er – just idag, så gratulerar vi alltså tvååringen Ama de casa.

Här kommer en blomma på födelsedagen:

Vad passar väl bättre än en fin lavendel?

Äsch, vad tusan – två år är värt två blombilder:

(En hög med blommor av obestämt slag)

Nej, nu beger sig Ama med omedelbar verkan ut på födelesdagskalaset på terrassen.

Ha en underbar lördag!


Anders nätar!

16 april 2011

Jäpp. Det gör han.

Gomorron!