Men så roligt!

06 april 2011

 

Kolla här:

Ama passerade just 200.000 sidvisningar här på wordpress. Fatta! Två hundra TUSEN! För mig personligen är det helt obegripligt. Hur gick det till? Det kanske är sant det som metrobloggen anklagade mig för – jag kanske har automatiserade sidvisningar?

Men kolla här. Drygt 36.000 kommentarer. Underbart! Det innebär att nästan vart femte besök renderar i en kommentar. Just love you!

(att sen Ama inte är så kategorisk eller taggad, det är en annan sak…)

Och kolla här:

 

Till och med månen ler.

Ni är fantastiska!


Tjänster och gentjänster

06 april 2011

 

Här kommer tjänsten:

Till alla glada som ska ner till Torrevieja nu i påsk. Carrefour har öppet alla dagar, så ni kommer inte att behöva gå hungriga. Bra va?

Och nu till gentjänsten:

Preciosa (som även har tagit bilden – i november skulle jag gissa…) undrar om någon vet vad det här är för träd? Dom luktar visst en aning skumt också. Ama har tyvärr inte ”hunnit” att gå iväg och sniffa på dom.

I och för sig ser jag att det är lavendlar, men Preciosa ville gärna få reda på precis vilken sorts lavendel det är.

Som tack för hjälpen – ja, eller för att ni försöker i alla fall – så får ni här en bild på några eldiga dansande damer.


Anders gästbloggar

06 april 2011

 

I morse var solen som Ama. Först tittade hon fram men sen kröp hon in under täcket igen.

Men nu är både solen och Ama uppe.