Anders nätar!

Jäpp. Det gör han.

Gomorron!

24 Responses to Anders nätar!

  1. marie skriver:

    Godmorgon!!

    Vilken stor fisk du fångat i din stora håv…..
    Hur tillagar du den?
    Med mycket vitlök och en GT till kanske.??
    Må så gott,! Kram

  2. farfar0hebbe skriver:

    Den du,,han ser inte så hårdfjällad ut..Haé Kram.

  3. Stattinskan skriver:

    Hur hade jag klarat mig utan den livsviktiga informationen 😀
    Tack söta Ama 🙂

  4. Pia skriver:

    Jag skulle gärna sett en film på hur han tråcklade sig ur det där nätet efter att bilden tagits!! 😉
    Ha en underbar lördag! Kram!

  5. ida skriver:

    alltså, ibland tänker jag att du och anders är två lirare verkligen, och det är positivt för övrigt 🙂

  6. Agneta skriver:

    ingen dålig fångst en morgon 🙂
    godmorgon!

  7. Petra skriver:

    Morron!
    Det gör han helt rätt i 🙂
    Kram

  8. Ninni skriver:

    Ser onekligen ganska skönt ut=) Men hur tog han sig ur nätet *fniss*

    Ha en sköön solig dag för det har ni säkert!

  9. Svorskan skriver:

    Du har helt klart fångat han i ditt nät. 😀

  10. Roggan skriver:

    Är han fotbollsmålvakt ? Eller är det du som skjutit in honom i målet ?

  11. maria skriver:

    Jag tycker det ser ut som att han försöker uppfylla nån gammal dröm om att bli en stor fotbollsmålvakt och börjar träningen i horisontellt läge… vilken ung karl Ama har…. så där ja… då fick jag in lite poesi också. Ha en strålande dag i solskenet!

  12. frunatmaken skriver:

    Ligger han som lockbete åt någon haj?

  13. maria skriver:

    Nää usch…. tittade på bilden och fick en sån där hemsk känsla…. tänk om det kommit en haj som inte ätit frukost och bitit honom i baken… vad hade Ama gjort då så pigg och vaken…

  14. Diana skriver:

    Varför har du puttat ner stackaren i ett nät?!?! 😉

  15. Gun skriver:

    Det är då ingen ful fisk du fått i ditt nät!

    Sv: Wow, vad cool du är, Grattis till förstaplatsen!

    Godmorgon! 🙂

  16. Husfrun skriver:

    Ser livsfarligt ut. Anders har verkligen is i magen. Där hade jag aldrig vågat mig ut. Eller är det du som puttat? 😉

  17. Thakock skriver:

    Haha, schysst att kunna ligga där! =D

    GOdmorgon!

  18. Znogge skriver:

    😀 Ser mycket behagligt ut!

  19. Robert skriver:

    God morgon! 😀

  20. Glimz skriver:

    Akta hålen i nätet! 🙂

  21. Sailaway skriver:

    Ser minsann jäkligt skönt ut de där!

Lämna en kommentar