Voj, voj…

 

Proppmätt  Jättetrött efter dagens marathonlopp. Det tar verkligen på krafterna att ta sig igenom en hel delar av en mara.

Rapport om hur det gick kommer kanske imorgon, om Ama har hämtat sig tills dess.

Efter ett väl genomfört lopp krävs mycket vätska.

Vad sägs om en kall bira?

58 Responses to Voj, voj…

  1. Robert skriver:

    Tack! Tack! FÖRST!!?

  2. Thakock skriver:

    Den såg jäkligt kall ut! =D Gott! =D

    sv: Haha, jag vet….Jag är inte överens med mej själv där ;D

  3. Diana skriver:

    Oj, den biran var verkligen väl kyld. Hehe. Det är _nästan_ så att den ser lockande ut, men det är trots allt öl och det är ingen favvis för mig.

  4. Tomtan skriver:

    MAn får inte fuska med vätskan när man springen maraton!!!! Helt riktigt 😀

  5. Gun skriver:

    Stackars stackars dig! Vi kan byta? 😉

  6. Stattinskan skriver:

    Kan inte den där Robert skaffa sig ett liv (så att jag kan fortsätta med mitt ickeliv) och knipa förstaplatserna ;-D ;-D
    Sorry Robert, inget illa ment 😀
    Ja just det ja – jag skulle ju kommentera ditt inlägg också – glömde nästan det …
    Jag har kört bil långt idag – då får man väl också läska sig med något? Eller?
    😀

  7. Krönikören skriver:

    Ser fint ut! Den är du säkert värd.

    Kan du vara en gullunge, om du orkar efter maran, och berätta för Stattinskan att det inte går att kommentera hos henne? Andra kan ju, men jag hamnar bara i inloggningen till google. Tack!

  8. sarah skriver:

    Jag må vara finne men jag avskyr öl! Such a shame på äkta finne brukar kompisarna säga. 😀

  9. Stattinskan skriver:

    Kan du vara snäll och berätta för Krönikören att man inte kommer in på hennes sida – ”Internt serverfel” står det 😉
    Från Skjut inte budbäraren ;-D

  10. Stattinskan skriver:

    Jag fattar inte vad som har hänt. Kanske jag skulle logga ut och in och se om det blir bättre?

  11. Bibbi skriver:

    Me like a lot. Jag gillar verkligen din typ av marathon.
    Jag håller tummarna för att du orkar igenom hela maran.
    Kram

  12. Stattinskan skriver:

    Svar: Haha, tack – men med tanke på ditt hantverksföretag i Malmö så är du ju van att utföra tjänster ;-D
    KRAAAAAAM finaste Ama

  13. Diana skriver:

    Haha, pratade precis med Batman om ert tapasmaraton och helt plötsligt blev han väldigt sugen på att besöka Ama&co. 😉

  14. anne skriver:

    Jatack!

    Det skulle vara helt OK! 🙂

  15. Krönikören skriver:

    Hej modemet!

    Skumt. Du kommer ju in hos mig. Vi får väl se om det löser sig under natten.

    Tack för hjälpen Ama!

  16. Roggan skriver:

    Den satt perfekt förstår jag.

  17. soffie skriver:

    mmm skål en kall pilsner är det bästa jag vet,är verkligen en ölmänniska 🙂

  18. Glimz skriver:

    Eller varför inte två kalla? 😀

  19. Lena skriver:

    Tar gärna en kall en, vill du hålla den kall till jag kommer 🙂 Ni behöver inte en svetsare och en ekonomiassistent ner hos er 🙂
    Tror du körde en no comments break!
    Trevlig helg.

  20. Husfrun skriver:

    Hur går det med återhämtningen?

  21. Petra skriver:

    Ja Tack!
    Kan du skicka hit en ?
    Kram

  22. Viktkamp skriver:

    Det är du värd =)

  23. veiken skriver:

    Bra att du dricker upp ölen, så slipper jag!
    Det är bara nyttigheter som slinker ner i min strupe. Frukt! Trampade druvor är den bästa frukten! 🙂

  24. Marie-Louise skriver:

    Oj den såg nästan fryst ut 🙂 väldigt kall öl.

  25. Mia systeryster skriver:

    Vätskan är jäteviktig när man är med i ett marathonlopp!!

  26. Sussi skriver:

    Ja tack! 🙂

  27. Småländskan skriver:

    Hoj, Hoj.. jättetrött jag också, men efter marathonlopp på jobbet. Följer dig här, läser ifatt det jag missar, men jag läser. Det är mycket nu, jobb 11-12 tim/dygn, men jag trivs med det trots det blir lite mycket ibland.
    Ha det bra Ama! Kramar om

  28. marie skriver:

    Tur jag inte tycker om öl, annars hade jag nog blivit sugen……
    Kram på dej

  29. Elisabeth skriver:

    Ölen ser lockande ut och därtill Tapas. Snudd på att jag avundas dig. Ha dé!

  30. mitha53 skriver:

    Tapas maraton,haha, det vore väl vad jag skulle klara av,magen kan man spänna ut…ölen hoppar jag, men ett stort glas med iste skulle sitta fint,
    Kramen på dej!

  31. Aurora skriver:

    Tackar. Bara att se på bilden svalkade. Kram

  32. Leffe skriver:

    jag tycker inte om öl, jag tycker inte om öl, jag tycker inte om öl, jag tycker inte om öl, jag tycker inte om öl, jag tycker inte om öl, jag tycker inte om öl……….. FAAN, det funkar inte! 😦

  33. kaffehörnan skriver:

    De är aldrig fel, blev sugen på en kall

  34. Diana skriver:

    Sv: batman tyckte det var bra att utnyttja en urinnevånare att guida en bland alla rätter samt att man kanske får veta vad det är man äter… 😉 Så det var bara för att utnyttja er, haha.

  35. Susanne P skriver:

    Ja tack!
    Sv. lavendel? Hahahaha! 😀
    Kram

  36. Diana skriver:

    Nannar Ama tidigt idag?

  37. krulli skriver:

    Den var kall, fick du ”brain freeze” av att klunka i dig den?

  38. Fenixmona skriver:

    Inte fel med något kallt efter en sådan prestation…då sitter ölen fint! Kramiz

  39. skåningen skriver:

    Morn! naturligtvis kom du etta!!! Morgonkram! ♥

  40. Malin skriver:

    Himmel vilken kall öl, det är när jag ser såna som jag tycker det är trist att jag INTE tycker om öl överhuvudtaget. Ge mig rötjut istället, eller ev. en alkoläsk om den inte är för söt och det är himla varmt, då är jag mer än nöjd 😉
    Kramar

  41. Afrodite skriver:

    Slutet gott, allting gott. Och en kall bira ÄR ju god! 🙂

  42. moi skriver:

    Det är väl motsvarigheten till blåbärssoppa i Vasaloppet du visar upp här. Ser härligt god ut! Inte blåbärssoppan då alltså!!

  43. Diana skriver:

    Men nu får du ju vakna och uppdatera! Jag måste lägga mig nu, späckat schema idag serru… God morgon!

  44. ansepanse skriver:

    kall bira låter bra 🙂

  45. Britt skriver:

    Ölen såg god ut. Inte ofta jag längtar efter en öl nuförtiden…men den där såg ovanligt god ut.

Lämna en kommentar