Dom kallar mig SpAma!

 

Igår försökte Ama jobba igen den dåliga bloggningen från dagen innan när jag var krasslig och inte orkade. Och vad händer?

Motarbetad. Det är vad man blir. Motarbetad! Morr…

Sen gick det inte att kommentera på mina nya inlägg. Där får man för att spAma. Tydligen.

Men idag är allt frid och fröjd igen. Så huka er därute – nu laddar hon om!

Gomorron!

29 Responses to Dom kallar mig SpAma!

  1. Stattinskan skriver:

    ABSOLUT FÖÖÖÖRST

  2. Stattinskan skriver:

    … och nu ska jag också spAMA

  3. Stattinskan skriver:

    … och jag tog hela prispallen idag också ;-D

  4. Stattinskan skriver:

    Och för att inte vara så tråkig och göra som jag gjorde igår så kniper jag fjärdeplatsen också ;-D

  5. Stattinskan skriver:

    Japp – där satt den 🙂

  6. maria skriver:

    Det är tydligt att en annan är alldeles för långsam…

  7. Leffe skriver:

    Ja vad skall man säga? För att återgå till Amas blogg…….. Gomorron Ama

  8. Fru Gårman skriver:

    Oj, flink i fingrarna ser jag!

  9. Gun skriver:

    Godmorgon SpAma! 🙂

  10. Camilla skriver:

    Jojo…något straff ska Ama ha 😉
    Kram!

  11. moi skriver:

    Den där kommentaren får jag ”ofta” hos dig, men jag tar det som en komplimang. Det är inte ofta man anklagas för att vara för snabb och ombeds sänka farten.

  12. ansepanse skriver:

    MÅSTE vi huka oss, jag är ju inte direkt rädd för dig Ama
    kramar

  13. Fina Frun skriver:

    kan man kommentera FÖR snabbt?!

  14. Roggan skriver:

    Nu är du igång på allvar då.

  15. Robert skriver:

    Goddag! Haha, övertänd igår? 😉

    Såg att du letade efter mig hos Gun, men här är jag. 😀

  16. Robert skriver:

    Detsamma! 😀

  17. Diana skriver:

    Jag tycker wordpress är olika känsliga från gång till gång. Ibland räcker det med några sekunders paus medan man ibland får vänta en hel minut! Nä´, där ska blogg.se ha cred… spamma bäst man vill och har man inloggning slipper man den förhatliga verifieringen. 😉

  18. Hillevi skriver:

    Härligt, jag gillar SpAma! 🙂

  19. Petra skriver:

    Vilken tur att du bara blev stoppad igår, hur skulle vi annars klarat oss 🙂
    Kram

  20. Husfrun skriver:

    Snabb du är… men trist att motarbetas.
    Du är förresten inte bara snabb med att kommentera, du är snabb på att skriva inlägg också. Vojne var jag har att läsa igenom bara efter en dag borta från datorn 😉

  21. Mia systeryster skriver:

    Den där kommentaren får jag också rätt ofta, tycker det är skitkul;)

  22. Sussi skriver:

    Skönt att det är tillbaka till det normala igen 🙂

Lämna en kommentar