Att kommentera… (uppdaterad med tävling) (och uppdaterad igen)

… eller inte kommentera. Det är frågan…

Uppdatering: Det verkar vara nåt tjall med wordpress och kommenteringen just nu. På nya inlägg. Ni ser den där: Kommentering avstängd längst ner? Så därför slipper ni kloka ord från Ama en stund.

Ja, inget nytt inlägg från mig alltså. Utan kommentarer är det inte alls lika roligt.

Hoppas det är fel på wordpress, så att det inte är min dator som fått virus idag.

Uppdatering 2: Ni kan få en blomma medan ni väntar:

Sådärja. På återhörande!

Uppdatering 3: Fast det här var ju ett nytt inlägg, faktiskt. När jag tänker efter.

Om ni känner för det får ni gärna kommentera i förra inlägget.

Jag vet! Bästa kommentar om detta inlägg får en länk. Eller, som vanligt sitt namn i fet stil.

Fast kommentaren måste ni ju skriva i inlägget nedanför. DUMMA WordPress.

Kan tänkas att det finns bonuspriser…

Må bästa kommentar vinna!

Uppdatering 4: Nu går det att kommentera här också. Ama väljer en lagom, smörig vinnare i övermorgon.

Båda inläggen gills.

24 Responses to Att kommentera… (uppdaterad med tävling) (och uppdaterad igen)

  1. Gun skriver:

    Fööörst, jag vann!!!

  2. Gun skriver:

    ”Någon” ville sätta dig på prov för att se om du kunde koppla bort bloggen en kväll. Tror inte det gick så bra va? 😉

    Sv: Klart du får vara hos meeej! Fast nu vill du nog inte det längre. Godnatt och sov så gott! 🙂

  3. krulli skriver:

    Wieho! Nu går det ju!

  4. Diana skriver:

    God morgon Ama, dags att vakna!

  5. Fenixmona skriver:

    Tja…vi människor utsätts ju för olika prövningar…nu har du haft din för denna gång…hehehe…kramiz!

  6. Stattinskan skriver:

    Smör som smör, men Bregott är min favorit (nähä, var det inte det svaret man skulle skriva):-)Olivolja? Milda? … Mina bilringar runt midjan räknas inte alls va?
    Nä, det är nog någon annan typ av kommentar du är ute efter ;-D

  7. Znogge skriver:

    Irriterande! Jag ska se om det fungerar även hos mig! Men tack för tulpanen 😀

  8. Tomtan skriver:

    Vad de kronglar 😀 Fick en kommentar på metro på ett inlägg jag gjorde för 1½ år sedan igår…. Tror Metro har vaknat till liv igen 😀 Det finns hopp för alla

  9. moi skriver:

    God morgon!Jag känner väldigt mycket för att kommentera, nu när jag (är på arbetet och)har tillgång till internet.
    Underbart ljuvlig lavendel måste jag säga. Förresten vet jag vad det vill säga att inte ha fungerande internet – är inne på tredje (andra enl vissa) veckan.

    • Ama de casa skriver:

      Men nu måste dom ju lösa det där dumma internetproblemet åt dig nån gång! Kan du inte kräva att dom betalar mobilt bredband åt dig tills det är fixat?

  10. Malin skriver:

    Dumma, dumma, DUMMA worldpress som strular så!! Skönt att det funkar nu igen, fattas bara annat!
    Kram och god morgon!

  11. Renee skriver:

    Vilket trassel, tänk att någon vågar göra något så mot dig. Inga kommentarer till dina kloka vettiga inlägg om att kommentarer inte går att skriva!

  12. Camilla skriver:

    Hmm…vad är det för dumheter dom håller på med.
    Inga kommentarer hos Ama.
    Är det lönt liksom.Då kunde man ju lika gärna gå och lägga sig 😉
    Vilken tur att det ordnat upp sig.
    För NU kan dagen börja 🙂
    God morgon!

  13. Diana skriver:

    Bregott, Lätt&Lagom, Lätta, Flora, Milda, Becel, Lätt, Rama, Valio, Carlshamn, Orkidé, Zvijezda…
    Kanske inte smör men margarin i alla fall!

  14. maria skriver:

    Jaha, då var datorn räddad från trojanen, nu får vi bara hoppas att den inte poppar upp hos Anders idag… Trojaner kan vara riktigt envisa…I övrigt skickar jag en famn full med vackra, glada och gyllengula smörblommor!!

  15. moi skriver:

    Aha, NU fattar jag det är en tävling på gång! Smöra, smöra, smöra hm…. Äsch, jag ger upp. Lika kass som vanligt på tävlingar, men jag gillar dig i vilket fall som helst!

  16. moi skriver:

    Jag har beställt nytt modem och väntar på leverans. Sen kommer Batman och räddar en dam i nöd och installerad detta. SEN tror jag att det ska funka igen.

Lämna en kommentar