Ama surfar

Nej, nej. Det där är inte jag. Jag nöjer mig med att surfa på nätet.

25 Responses to Ama surfar

  1. Tomtan skriver:

    Samma här 😀

  2. María skriver:

    Hur går det med födelsedagsfirandet? Är tårtan klar??;-)
    Eller har Amas kusin fått rycka in igen…

  3. carina skriver:

    Det var nog ett klokt val 🙂
    Kramen på dig♥

  4. anne skriver:

    Men du kan väl ge dig ut på vågorna också!?!? Och fota och visa oss!!!

  5. Agneta skriver:

    jag håller mig oxå till internetsurfning jag 🙂
    testade vindsurfa en gång i min ungdom, hamnade mitt i Öresund och fick hämts in med båt..liiiiite pinsamt!

  6. Just idag sku jag hellre surfa sådär… fysiskt .:D

  7. marie skriver:

    Kom på tanken idag att jag tänkte läsa vad folk har frågat dig och vad du svarat. Men såg då att du inte hade någon frågelåda 😦 . Tycker det är rätt trevligt och personligt, ska du inte lägga upp en? t.ex har http://www.valresultatet.se gratis. exempel finns på:
    http://valresultatet.blogg.se/

    Man kan göra omröstning också 🙂

    kram

  8. Thakock skriver:

    Hahah, men det hade varit fräckt 😛

  9. Znogge skriver:

    Lugnast så skulle jag tro 😉

  10. Diana skriver:

    Låter som ett vettigare och torrare val. 🙂 Fast ni har väl så varmt nu att ett dopp bara är skönt?

  11. Renee skriver:

    Mycket säkrare att surfa på nätet. Ingen risk för kallsupar, eller är det?
    Sv: Julia är envis och piggnade till så nu har hon spelat match ändå.

  12. ansepanse skriver:

    jag bara VISSTE att det inte var du som surfade på vågorna 🙂

  13. soffie skriver:

    pust blev riktigt orolig att det va du där ute i vågorna,Men visst ser det härligt ut att surfa på vågorna ,jag har aldrig testat bara vindsurfing å det gick inge vidare;)
    så jag gör som du jag surfar enbart på nätet:)

  14. Vicke skriver:

    ja, håll dig till nätet så slipper du bli blöt

  15. Fnulan skriver:

    Men jesus AMa, det är ju svårare att lära sig surfa på dator än på vågorna!!!!

  16. 4U2 skriver:

    Tyckte väl det! Anser mig nämligen veta så mkt av dig redan och detta tack vare dig själv 🙂

  17. Mia systeryster skriver:

    Det låter klokt=D
    Hoppas du haft en skön påskhelg=D

  18. Marie-Louise skriver:

    Det kanske är säkrast det 🙂 Kram

  19. Britt skriver:

    Torrsurf!

  20. Husfrun skriver:

    Jaadå, ska det surfas görs det på nätet. Därmed basta.

  21. Karin skriver:

    Det är lika här. – Surfa på en bräda skulle jag aldrig klara av, men på nätet går det ju riktigt bra… 😉

  22. kloppan skriver:

    jag förstod det. börjar känna dig nu… det var ju prestation inblandad 😉
    kul att det gick bra i gamme´lsporten 🙂

  23. Sussi skriver:

    Nej, fy sjutton! Så tuff är man inte så man vågar sig på att surfa på det sättet 😉

Lämna en kommentar