Dagens lunch

Lite rester från gårdagens räkpaj, oliver och bröd med aioli på en trevlig restaurang där man får äta medhavd matsäck.

Hmm…

Isen i vattnet ser lite… skojig ut.

29 grader i vattnet idag igen. Ja, inte i det skojiga isvattnet då, men i havet. Klart badbart.

27 Responses to Dagens lunch

  1. Gilla skriver:

    Så gott det ser ut med maten. Men ni fick väl vänta på att den besynnerliga isen hade smält?

    Kram/Gilla

  2. Diana skriver:

    Såna flaskor är livräddare nu när det är så varmt. Även om de blir lite i det snuskigaste laget…
    Härligt med picknick i det fria (var har man picknick annars?)! Mamma och jag funderar på det med.

  3. Nattis 2.0 skriver:

    SNUSKMAJA! ;P

    SVAR: Ja ölen tar bort lite av det säta med winecoolers. Chipsen var inte goda ALLS!

  4. Huskatt skriver:

    Jaha…min semester bland sol och bad är slut. Det dröjer ett helt år till nästa resa. Så JA ! Jag blir grön av avund igen på dina sol-bad-mat-bilder!

  5. maria skriver:

    Smart variant det där med is i flaskan 🙂
    Lunchmaten så smarrig ut 🙂

    Här blir det oxå massa mer bad nu i veckan 🙂
    Ha en fin kväll !
    Kram

  6. thakock skriver:

    Vad gott det såg ut!

    Spännande isvatten ;D

  7. frunatmaken skriver:

    Så skönt det låter.

  8. Petra skriver:

    Nu blir jag avundsjuk på er igen…Hit har hösten kommit :/
    Kram

  9. Gilla skriver:

    Nja, glassat och glassat. Det var väl mer andra som trodde att vi hörde till ”innefolket”.

    Kram/Gilla

  10. ansepanse skriver:

    det ser riktigt gott ut
    kramar

  11. Dansbandsfrun skriver:

    Ok, jag skriver det ni andra e för larviga för 😉
    PILLESNOPP!!!!!!
    hahahahahaha
    kram på dig din söta Spanjorska

  12. soffie skriver:

    mums va gott det lät å vilken badtemp ni har:)
    Härligt!

  13. anne skriver:

    Den pajen hade jag tackat ja till.

  14. Znogge skriver:

    Snygg isskulptur 😉 Jag vill också bo så!!!

  15. Gun skriver:

    Snusk-Ama! ;D

  16. Pia skriver:

    Det är en badtemperatur som jag gillar ! Badar aldrig förrän vattnet överstiger 25 grader… Här på framsidan har vi visserligen över 20 grader varmt men det är grått, ungefär lika grått som mitt humör är just nu 😉

  17. Britt skriver:

    Jag hade liknande isskulptur i min Ramlösa jag nyss tog ur kylen. Tror du jag har lite för kallt i kylen..eller? Björn Ferry skapade ju en vas som hette ”Pillesnas i vas” eller nåt liknande. Du kanske ska ta patent på din isskulptur i vattenflaskan.

  18. Ellis skriver:

    HAHA och den förde du till munnen va? 😉 HAHA

  19. Bara Jag skriver:

    Huvva – allt under 37 grader är kallt 😉

  20. Carina skriver:

    Va?? Har ni BARA 29 grader i vattnet?? Ja, då behövs det lite rolig is som piggar upp…
    Kram

  21. Stattinskan skriver:

    Haha … you naughty girl 😉

  22. Camilla skriver:

    29 grader???
    Ja…helt klart badvänligt 🙂
    Ha en toppen dag!
    Kram!

  23. kloppan skriver:

    ja det är lagom vattentemp för att bada

  24. Sussi skriver:

    Jo du.. Den där restaurangen hade jag gärna besökt. Inte många restauranger som har ett bad precis bredvid med så sköna grader 😉
    Till och med jag hade klarat av att doppa mig där..

    Kramisar

  25. Renee skriver:

    Hur kunde isen forma sig så????

Lämna en kommentar