Framtidsplaner

En del undrar kanske om jag tänker nöja mig med att bara vara Ama de casa?

Nej. Jag har mer högtflygande planer än så:

Jäpp. Det ser ju bra ut.

41 Responses to Framtidsplaner

  1. Diana skriver:

    Bli president?
    Färga håret brunt igen?
    Vad vad vad?

  2. Hebbe skriver:

    Ja jag märker det du vill ju vara på allting,,tydligen.
    Men JätteGrattis..Haé Kram.

  3. Glimz skriver:

    Där platsar du gaaaalant!

  4. Ailas skriver:

    Det gäller att bli ihågkommen, haha. Framtiden måste ha lite snygga statyer att titta på. I berg som på torg.

  5. Yvonne skriver:

    Tyckte att jag kände igen en där uppe bland gubbarna.Jo allt gick bra.Skulle bara ha mer tid att prata.Kram!

  6. Znogge skriver:

    Som klippt och skuren för den positionen 😉

  7. pillan skriver:

    perfekt samma planer som jag alltså …

  8. diana skriver:

    Ser bra ut. Det gäller att sikta högt 😉

  9. Thakock skriver:

    Hahah, skit bra ju! =D

    sv: Haha, vi försöker ;D

  10. Tigris skriver:

    Har du klippt dig och blivit brunett?
    Fint.
    🙂

  11. Kina skriver:

    Håller med dig, det ser mycket bra ut! Jag klarar inte av att se skillnad på dom kan jag säga. Uppfödaren är något trött på mig som tjatar om vem det är som kommer farande hela tiden. Jag är glad att jag själv har en röd och en svart, då blir det liiiiite lättare:)

    Kram Kina

  12. Ingrid skriver:

    Dags för lite kvinnlig fägring bland de där gamla gubbarna så det är bara att satsa på de där högtflygande planerna 🙂
    Kram

  13. Stattinskan skriver:

    Men herre gud Ama, har du inte högre ambítioner än så? ;-D

  14. Roggan skriver:

    Gillar du inte Hollywood då ?

  15. Diana skriver:

    Sv: Låter som en vettig plan, synd bara att du måste vara död ett tag för att få hamna på berget…

    Jag är inne på ditt alternativ på visumet, dels för att det låter vettigast (ja, jag hör mig själv när jag säger detta) plus att du har rest en massa och bör ha koll. 😉

  16. Gun skriver:

    Det ser riktigt bra ut! Och bra utsikt får du också. 😉

  17. Jösses vilken bra bild…me like:)
    Tycker dock du gör dig riktigt bra som ama de casa oxå 🙂

  18. Barnens Hjältar skriver:

    Haha, härligt…sikta högt!!

  19. Gun skriver:

    Sv: Hahahahaha, tack! 😀

  20. veiken skriver:

    Snyggt jobbat. Du blir den enda av herrarna f´låt personernaa som kavbildats iv färg! 🙂 🙂

  21. veiken skriver:

    Vilken soppa: Avbildats i färg ska det vara 😉

  22. Mia systeryster skriver:

    Det är bra , man ska ha planer=D Sikta högt!!

  23. Diana skriver:

    Sv: kruxet är att du måste vara född i USA för att få bli president där…

  24. Bara Jag skriver:

    HA HA HA! Efter att inte hunnit läsa bloggar på ett tag så är det just denna typ av inlägg som jag älskar inne hos dig! Tack för du räddade min dag!!

  25. Ellis skriver:

    Hahahahaaha skadad, har du tänkt o bli brunhårig igen? Det klär dig ! 😀 testa det för MIIIIn skull? 😀

  26. Fina Frun skriver:

    det är rätt, man ska sikta högt 😉

  27. Diaan skriver:

    Sv: Kan du inte fixa något pampigt på hemmaplan då? Typ en Ama de Casa-flagga som vajjar på altanen?

  28. Diaan skriver:

    Sv: Så har du ju något att fota hela dagarna med!!!

  29. Ruth i Virginia skriver:

    Welcome to Mt Rushmore, South Dakota, Ama! George Washington skulle säkert uppskatta din närvaro!

    Så du tänker dej en resa till Vilda Västern. Underbart vackert därute i ”the Big Sky country”.

  30. Stattinskan skriver:

    Oops, här ligger man och sover … fast siktar man mot president så är sömnen skitviktig 😀
    Gomorron

  31. Afrodite skriver:

    Underbart! En Ama som siktar mot stjärnorna! Eller ja, siktar och siktar…du ÄR ju redan en stjärna! 🙂
    Godmorgon uppe på berget!

  32. Carina skriver:

    Där passar du väl bra. En stjärna bland alla gubbsen 🙂
    Godmorgon!

  33. Nattis 2.0 skriver:

    Ja det gäller att ha högt uppsatta mål (vänner?)

  34. Dansbandsfrun skriver:

    Åh jag har alltid velat åka dit. NU blev jag ÄNNU mer motiverad. 😉
    kram

  35. ansepanse skriver:

    jag ser att det finns plats över till mig också 🙂
    kramar

  36. Bibbi skriver:

    Helt rätt ambitioner!

  37. Charlotta skriver:

    Haha sjukt snyggt!

  38. Renee skriver:

    Tänk att jag aldrig sett att du finns med bland höjdarna, men du passar in.

  39. Glimz skriver:

    Bra! Helt klart ett lyft och en fröjd för ögat att se en quinna bland gräddan, mycket bra gjort, du platsar där!!

Lämna en kommentar