Ama sprang hinderbana igår!

 

Johodå!

Hmm… Åtminstone gick jag ut på piren.

Hursa? Ni ser inga hinder?

Men kolla här då:

Det här vattenhindret lyckades Ama i alla fall kliva över när vi kom hem.

Okej. Jag erkänner. Rubriken är en aaanings överdriven.

Gomorron!

43 Responses to Ama sprang hinderbana igår!

  1. maria skriver:

    Du e ju för gooo

  2. Linda Ekenskog skriver:

    Bra jobbat! Ena flaskan är ju ett rejält hinder 😀

  3. maria skriver:

    Vad gör man inte för att öka spänningen på bloggen…;-) var Anders tidtagare eller höll han i vätskekontrollen? Förresten, varför är inte Ama med på bild?

  4. maria skriver:

    Om nu Robert börjar tramsa om att han var först och skrev fel namn,så vet du att han bara hittar på…

  5. Diana skriver:

    Väldigt överdriven med orden sprang och hinderbana… 😉

  6. Preciosa skriver:

    Hola!
    Verkar bli sol nu i alla fall. Mulet gör inget heller, bara skönt.
    Har sovit illa 5 nätter pga av en pajas som busvisslar på nätterna för att komma in i en port där en tjej bor..
    Han visslar kl 2 el 3 el 4..Och 3 ggr på dagarna.
    År 2011 saknas mobil tydligen hos vissa..Nu skrek en kvinna i går natt att han skulle sluta för han väcker hela kvarteret. I natt var sista visslingarna kl 23. Det tar sig sa..Men dom skär genom märg och ben..
    Ja så pirgång känns omöjligt, jag stapplar till café Rita som jag aldrig kommer i håg att det bytt namn till Din o Min..Café con leche piggar upp.. 🙂

    Ciao P ♥

    • Ama de casa skriver:

      Jo vädret ser helt ok ut.

      Det var väl bra att nån röt till åt grabben? Du kanske kan slänga en vattenballong på honom nästa gång? 😉

      Vi ska stappla ner på stan och fixa en färsk Padro. Kul, kul…
      🙂

  7. Vattenhindren är ju läskigast i hinderloppen, jag tycker inte alls du överdriver 🙂

  8. Petra skriver:

    Hahaha. Hinder som hinder 😉

    Kram

  9. moi skriver:

    Ungefär som att jag springer och öppnar dörren när dörrklockan ringer, springer ner i källaren eller hoppar över lunchen. Ööööverdrifter!

  10. carina skriver:

    Du är rolig du 🙂
    Kramen på dig♥

  11. Znogge skriver:

    Men snälla nån, varför göra en bra historia sämre 😉 En viss överdrift får man ta!

  12. Susanne P skriver:

    Klart att du får krydda tillvaron lite grann! Det blir ju så mycket mer spännande då! 😉
    Kram

  13. Leffe skriver:

    Ama, varför göra livet så komplicerat? Ställ vattenhindret på balkongen. 🙂

  14. Ailas skriver:

    Ständiga hinderbanor även här! Ett av de värsta är det dåliga samvetet som försöker ställa till det för mig. Men, jag är en mycket skicklig hinderlöperska!

  15. Diana skriver:

    Sv: Hmf, varför försöker du förstöra min skörd? Hur går det med din lavendel? 😉

  16. Anna Katana skriver:

    Haha för mig är han väl snarare för gammal 😀

    Inget dåligt hinder.

  17. Diana skriver:

    Jag har glömt fråga (eller pika) om varför morgonens inlägg kom så sent… var du utmattad efter hinderbanan? 😉

  18. ansepanse skriver:

    visst var den överdriven och inte bara en aaaanings inte 😀

  19. krulli skriver:

    STäll ut flaskorna en och en nåsta gång så blir det jobbigare och mer rätt 😉

  20. moi skriver:

    Jag är själv en mästre i överdrifter och har absolut inget emot dessa (om nu någon tror det). Hinder är ju till för att övervinnas, ju större desto svårare!!
    Hur blev det med fulvädret förresten? Finvädret är här hos oss!

    • Ama de casa skriver:

      Man får ju skarva lite i alla fall tycker jag 🙂

      Fulvädret är riktigt fint för att vara fult. Solen skiner och montussarna är vita och ser inte särskilt hotfulla ut.

  21. Ulla skriver:

    Vet inte vem som överdriver egentligen? Nu har dom skickat hit rena rama spanienvärmen!! +29,0 grader.
    Ska nog hinderlöpa i alla fall jag, får duscha kallt efteråt!

  22. Stattinskan skriver:

    Hinder och hinder … Det beror lite på vad det är i flaskorna ;-D

  23. Thakock skriver:

    Hahah, vilken jobbig hinderbana………. 😛

  24. Tomtan skriver:

    Trodde de hette vatten grav….. 😀

  25. Fnulan skriver:

    OJOJOJ det där hade jag aldrig fixat! Heja AMa och tummen upp för överdrivna titlar!!

  26. Zarah skriver:

    Jag struntade i hindren och blev helt fascinerad av bron… Ingen cykelbana?

  27. kloppan skriver:

    du var ju tvungen att öva utan hinder först 🙂

  28. Mia systeryster skriver:

    Vilket vattenhinder du klev över;)

  29. Gun skriver:

    Lite överdriven kanske, men det är vi vana vid. 😉

  30. Husfrun skriver:

    Att krångla sig över och förbi ett vattenhinder är inte fy skamm det inte.

Lämna en kommentar