Verkar bli fulväder här i Spanien imorgon

 

 

Gör ju inte så mycket. Synd bara att molnen är som hund och katt. Jodå, det är säkert. Ser ni inte?

Ama förtydligar:

Hur tydligt som helst.

Gonatt!

35 Responses to Verkar bli fulväder här i Spanien imorgon

  1. Diana skriver:

    Först!

  2. Diana skriver:

    Jag blev så till mig i brallan över att (kanske) vara först att jag inte hade tid för hela mailadressen… men jag tror du luskar ut vem det är trots detta. 😉

    Jag tackar för förtydligandet med molnen. Korkade jag trodde först hundens nos var en svans…

  3. Diana skriver:

    Natti natti Ama!

  4. maria skriver:

    Jag trodde katten var den till höger… God natt Ama å hälsa Anders!

  5. carina skriver:

    Natti natti!
    Kramen♥

  6. Robert skriver:

    God natt! 😀

    Förresten var det inte den vanliga Diana som skrev första kommentaren utan det var jag som råkade skriva fel namn. 😉

  7. Afrodite skriver:

    Hihi…hur tydligt som helst! 😀
    Hoppas du sovit gott! Godmorgon!

  8. Znogge skriver:

    Övertydligt 😉

    God morgon från ett soligt och varmt Skåne!

  9. Gun skriver:

    När ni inte har sol har ni vackra konstverk på himlen.. ännu en anledning att flytta till Spanien.

    Godmorgon! 😀

  10. Yvonne skriver:

    Du ser mycket du, som vi andra inte ser utan hjälp.

    Har ni inte ovanligt mycket ”fulväder” för årstiden? Nu ska det väl bara vara sol från en klarblå himmel som gäller ända fram till november….

  11. Renee skriver:

    Hur tydligt som helst. Fast katten och hunden ser väldigt glada ut.

  12. Petra skriver:

    Ja men det såg man ju direkt, att det var en hund och en katt 😉
    17 grader och sol har vi här idag 🙂

    Kram

  13. Vicke skriver:

    hos mig skiner solen

  14. moi skriver:

    Jag har inte sett Sigge på ett tag, nu vet jag var han är – kvar i Spanien alltså!

  15. Camilla skriver:

    Och nu har hunden och katten kommit hit 😉
    Kram och god morgon!

  16. moi skriver:

    Förresten är det inte ett enda moln att studera på ”vår” himmel idag!!! Inga katt- eller spermiemoln alls.

  17. Stattinskan skriver:

    … inte för att strö salt i såren, men här lovas 25 grader och strålande sol … och visst var det SOLklart det där med hund och katt 🙂

  18. Ninni skriver:

    Morrn Ama, hoppas natten varit god!

    Hiihi ilskna moln..här verkar det bli fint idag och äntligen lite värme, det har vi inte varit bortskämda med.

    Ha en fin dag, kram på sig

  19. Petra skriver:

    Håller med, hur tydligt som helst ju!

  20. Husfrun skriver:

    Jo, faktiskt ganska tydligt. Här har vi absolut inga moln i dag. Det var länge sen.

  21. LiLo skriver:

    Viffo???? Hade jag ingen aaaaning om att spanska hundar uttryckte sig så..Tack, för nu vet jag!

  22. ansepanse skriver:

    fast hunden verkade ju vara glad

  23. Thakock skriver:

    Hahah, du är galen =P

  24. Marianne skriver:

    Oh vad gulligt!

  25. Zarah skriver:

    Gulligt!

  26. jag sku vilja ha uselt väder lite, skicka hit’et!

Lämna en kommentar