Ama’s nya casa

 

Ama har skaffat sig ett sommarhus minsann.

Jodå. I Kalmar.

(Foto: Jacob)

Det är jättefint, men behöver nog piffas till. Att måla det rött med röda knutar skulle göra det ännu finare.

Gomorron!

52 Responses to Ama’s nya casa

  1. A-K skriver:

    I morgon (sen kväll) kommer jag till mitt sommarhus.
    Vi syns
    Kram/A-K

  2. Gun skriver:

    Sån rejäl skylt med ditt namn på väggen. Förstår att gärna vill förknippas med en sånt vackert casa. 😉

    Godmorgon!

  3. Ninz skriver:

    AMA’s hus ser oerhört inbjudande ut, påminner lite om Löfbergs Lila, så jag blir allt lite kaffesugen 🙂

  4. Petra skriver:

    Lite väl färgglatt kan man tycka, men med lite röd färg så 😉

    Kram

  5. Husfrun skriver:

    Precis vad jag tänkte. Rött är ju Ama!

  6. Robert skriver:

    God morgon! 😀

    Visste inte att du gillade FBK – innan de bytte färger. 😉

  7. maria skriver:

    Skulle det inte vara kul med nåt fönster? 😉

  8. Leffe skriver:

    Jooo, lite färg kanske, och här i regn-Sverige är det är en ju skitbra att det saknas fönster! 🙂

  9. 4U2 skriver:

    Grattis! Om du ställer fina krukor med vackra blommor precis utanför blir det kanon! 🙂

  10. Hebbe skriver:

    Jaha och Tött är favoritfärgen kan man uttyda av ditt inlägg.Haé Kram.

  11. Hebbe skriver:

    Jäklar,,slant på tangenren,,Rött ska det va.Kram.

  12. Hebbe skriver:

    Ja det blev jättegott,,ska ha lite mer ris nästa gång bara.Kramen.

  13. Småländskan skriver:

    Välkommen hit (eller dit). Jag står utanför ditt casa med den faluröda och penseln i högsta hugg.

  14. skåningen skriver:

    Du kan ju sätta den på hjul så kan du dra land och rika runt…jag tycker att den kan få ha sin lila färg så syns den..Jooo Där var jättefint.Har rungt nu imorse och allt är OK! ♥kram!

  15. Britt skriver:

    Lite Löfbers lila över det hela.

  16. Roggan skriver:

    Wow, det var verkligen fint sommartorp du skaffat.

  17. Mufflo skriver:

    Ser lite ut som ett kaffepaket eller en hockeyspelare tycker jag!

  18. Maria skriver:

    Coolt att Ama dessutom har skaffat sig en privatfotograf!! Nu spelar du verkligen i högsta ligan bland bloggar! Anders , vad har han för roll i företaget? 😉

  19. Ally skriver:

    rött på rött?

  20. Sussi skriver:

    haha vilket ruckel. Inte ens ny färg skulle hjälpa 😉

  21. carina skriver:

    Tycker det ser ut som Löfbergs lila kaffepaket!
    Men ett litet fönster skulle nog vara trevligt 🙂
    Kramen på dig♥

  22. Anna Katana skriver:

    Du gissade helt rätt 😀

    Lite pffning kan nog behövas ja men annars ser det litet och mysigt ut (:

  23. Ninni skriver:

    Hmmm ja..jo kanske skulle bli snyggt med rött=)

    Ler stort när jag ser dina arkivbilder…underbara!!

  24. Ailas skriver:

    Grattis! Men, varför annonsera ägarens namn så där öppet? Är det av stolthet, fåfänga eller VAD? 🙂

  25. ida skriver:

    något liiiitet fönster kanske? 😉

  26. Vicke skriver:

    hahaha, ja lite behöver den piffas upp

  27. Susanne P skriver:

    Åh, så fint! Och med farstukvist och allt… 😉
    Kram

  28. Kina skriver:

    Rätt blir jättebra, kanske ett litet, litet fönster också?
    Kram Kina

  29. Diana skriver:

    Du ska kanske slänga in ett fönster eller två där med?

  30. moi skriver:

    Wow, såna har vi nyare, snyggare, röda, blå med o utan fönster på jobbet!Det är mitt jobb (bl a) att ta ut hyra för sådana!
    PS jag är nog tagen till nåder igen, idag hade jag en jättegullig dotter! DS

  31. Thakock skriver:

    Snyggt! =D Tycker du ska behålla färgen! =)

  32. Stattinskan skriver:

    Rött blir jättebra – fast rött med röda knutar? Jag skulle nog ta röd stuga med vita knutar 😀
    (Uppe för kissrunda och tempen har sänkts från 40,2 till 38,9)

  33. Tomtan skriver:

    Sponsrad av lövberg lila ser jag 😀

  34. Marie-Louise skriver:

    Det där känns lite för mycket Lövbergs Lila 😉 så måla om du 🙂 Kram

  35. Sus skriver:

    Oh, vilket lyxbo du skaffat…kanske stort som en besticklåda, men vadå? É de sommarhus så é det 😉
    Kraaaam

  36. ansepanse skriver:

    fast jag gillar det lila

  37. Fnulan skriver:

    Bra utan fönster,, det bara gör så skärmen blänker på datorn!

  38. krulli skriver:

    Vad är det för fel på Lila?
    Kanske kan du till och med få Löfbergs lila att sponsra den?

  39. Haha,,, ser att det redan är nån som tänkt samma som jag, Löfbergs lila ….när du får väntat besök ??

Lämna en kommentar