Jahaja, vad händer här???

 

Ja, det kan man undra. Men först Idol.

Gomorron!

35 Responses to Jahaja, vad händer här???

  1. Camilla skriver:

    Jaaa…dagen är räddad!

  2. Camilla skriver:

    Idol ja…fan,säger jag bara….fan! 😦
    Men,men…smaken är tydligen som baken.
    Tog jag hela pallen??
    Kram och god morgon!

  3. moi skriver:

    God morgon! Jag gissar på att ni ska montera upp nåt riktigt avancerat julpynt.

  4. Robert skriver:

    Det verkar iaf ligga en borrmaskin och lite sladdar mm på marken. 😉

    God morgon! 😀

  5. Petra skriver:

    Skit i idol och fixa det som ska fixas istället.
    Jag lovar att allt är roligare än idol 😉

    Kram

  6. Gun skriver:

    Ja det kan man verkligen undra, kom igen nu, vi är nyfikna!

    Godmorgon! 🙂

  7. Preciosa skriver:

    Hallå!
    Jag kan inte se Idol…hur kan du?
    Spännande vad det ska bli på terrassen…kommer det att synas på
    min nästa bild på din terrass? Se min blogg i dag 😀
    P ♥

  8. Leffe skriver:

    Ja, en sak är då säkert. Ama kommer att agera arbetsledare. 🙂

  9. GeddFish skriver:

    Härlig lördag till er! Ett terassgolv eller badrumsgolv, en borrmaskin!
    Kram ♥ Gerd

  10. Diana skriver:

    Sören, mamma snodde min gissning på avancerat julpynt… Nån hylla ute på altanen då?

  11. Diana skriver:

    Sv: men om man ska ha julpyntet uppe till första advent så brinner det ju aningens i knutarna att få upp det… När är det inte tjuvstart för dig, elva ikväll? 🙂

  12. ida skriver:

    Är det fixardags tro?

  13. Stattinskan skriver:

    Oj, ska du jobba på egen hand? Nähä, du har ordnat sysselsättning till Anders. Gud så rar du är ;-D

  14. Aurora skriver:

    Fixaranders har jobb ser jag. Luftslangar?

  15. Kina skriver:

    Tyckte du det var rätt person som fick lämna idol igår? Jag tyckte nog det, hur duktig personen än är att sjunga så tycker jag det blir liiiiite gapigt ibland! Och Alexander Bard då, honom skulle jag vilja sätta i en raket och skicka tillbaka honom till den planet han ramlat ner från. Ha en bra lördag och lycka till med era bestyr 🙂
    Kram Kina

  16. Antagligen inget spännande alls eftersom det lämnades för Idol 😉

  17. ansepanse skriver:

    ja, vad är det som händer där???

  18. Anna Katana skriver:

    Åhh nu blir jag nyfiken (:

  19. Znogge skriver:

    Någon eller Anders har fått ett uppdrag av någon 😉

  20. 4U2 skriver:

    Skall Anders få håll i öronen? Chict! 😉 🙂 🙂

  21. yvonne skriver:

    Kanske flytta tvättmaskinen från köket ut på balkongen 🙂 då behöver ni ju bara en slang genom lgh för invattnet , utvattnet kan ju bara rinna ner på gatan eller i värsta fall till balkongen under.

    Då kan Ama få sin diskmaskin – smart va?

  22. christer skriver:

    Ny AC eller service

  23. Thomas skriver:

    Hej konsolen verkar vara till en ac/klimatanlägning så jag tror ni servar eran klimatanlägning.

    Må så gott å hälsa Anders

    Hälsningar från ett BLÅSIGT Sverige hihi

  24. Husfrun skriver:

    Nåt mystiskt. Idol känns vettigare 🙂

  25. Lisbeth skriver:

    Aha ett projekt på gång. Spännande
    Ha en fin kväll

  26. Merei skriver:

    – spännande :)! kram!

  27. Ninni skriver:

    Ja vad kan ni pyssla med måntro…gillade ditt förra inlägg, Mmm SOL, tapas och vin..kan nästan inte bli bättre=)

    Ha en gooo lördagskväll..kram

  28. Elisabeth skriver:

    Inte ska ni väl jobba. Förra inlägget såg mycket behagligare ut. Ha en bra helg!

  29. Thakock skriver:

    Julgrejer kankse`? =D

Lämna en kommentar