Avgjort!

Eller kanske snarare Oavgjort…

Ja, i sista-tävlingen (som Yvonne vann med att komma först) där var det två kombattanter (bortse från det där med ”tanter” för det är dom inte) som inte gav sig.

Så. Det delade förstapriset går till (i alfabetisk ordning) Carina och Stattinskan.

Ett hedersomnämnande går även till Mia systeryster. Hon kom in lite sent (vilket är bra i en sista-tävling).

Ni roade mig synnerligen mycket. TACK för alla skratt och Grattis till er!

Priset?

Ja, Ama är inne i en nostalgiperiod. Så här kommer det:

(Utöver low-budget-lusseskjortorna, lägg särskilt märke till mössan som Ama har på huvudet. Hade jag inte den så ramlade lussekronan ner på axlarna)

21 Responses to Avgjort!

  1. Krönikören skriver:

    NEEEEJ! Jag skulle precis gå in och vara sist!

  2. Stattinskan skriver:

    Tack och tack för underbart pris – det var värt alla tangenttryckningarn … fast … nog borde jag va liiiite snäppet före med tanke på att jag slog ett personligt rekord i att kommentera ett och samma inlägg med ett 30-tal kommentarer 🙂
    Sov gott Ama de slagitrekordo 🙂

  3. Carina skriver:

    Tusen tack Ama!! Vilket fint pris!
    Det var värt allt slit 🙂
    Nu kan jag somna lycklig!
    Natti natti!

  4. Diana skriver:

    Fusk! Man kan liksom inte bara stänga en tävling sådär… åtminstonde inte när jag inte ligger sist. Grrr.
    Hädanefter vill jag ha tydliga tävlingsregler och tider utskrivna i inlägget. Bah!

  5. Mia systeryster skriver:

    Okeyrå! Grattis till dom båda (underbara).Det var skitkul=D Hade jag haft tillgång till min lap hela kvällen då hade jag vunnit!! Visst?
    Min dotter snor ju den som sagt ,nu när hennes är trasig!
    Natti goa du

  6. Huskatt skriver:

    Bedårande sött!

  7. Gun skriver:

    Jaha, så tävlingen är slut nu helt plötsligt?

  8. yvonne skriver:

    Tack, inte ofta jag vinner tävlingar precis. Fin bild , så det var värt den sena timmen för att bli först 🙂

  9. Tomtan skriver:

    Gillar lusselinnena! De var före Rustatiden =)

  10. Renee skriver:

    Du ser lite blyg ut, stämmer det är? Har svårt att tro att du kan vara blyg.

  11. Camilla skriver:

    Jaha..nu har jag missat en tävling….igen! 😦
    Men jag känner på mig att hade jag varit med så hade JAG vunnit! 😉
    God morgon!

  12. Glimz skriver:

    Cool tävling & jag vann inte soooom vanligt 😉

  13. Mita skriver:

    Ni ser då för rara ut,och det var ett redigt ljus han har brossan din,he,he…
    Fast ni ser lite rädda ut,kan det va fotografen tro?
    Jag gillar stjärngosse struten,vad är den gjord av?
    Kramiz!

  14. Fenixmona skriver:

    Så roligt med gamla bilder, förstår att du vill ha kvar den gamla passbilden…Jättekul med alla gamla kort! Kramiz

  15. 4U2 skriver:

    Vem skulle kunnat tro att den oskyldiga lilla flickan skulle roa så många senare i livet…

  16. Hillevi skriver:

    Nämen så rara! Och den fina presentpappersinslagna (dum)struten! 🙂

  17. Stattinskan skriver:

    Men vänta nu … Igår slet VI jätteont i en maratontävling!
    VI är uppe, trots träningsvärk och ömmande fingertoppar – var är du liksom???
    ;-D
    Gomorron, eller god förmiddag passar nog bättre 🙂

  18. Ellis skriver:

    Hahahaha sötsak!

  19. kloppan skriver:

    vad oskyldig du ser ut men skenet bedrar antar jag 🙂

  20. Britt skriver:

    Toga-Lucia? Ser ut som om ni levde redan på de gamla grekernas tid 😉

Lämna en kommentar