Väderbloggen calling…

Undrar hur det blir imorgon?

Ja, ja. Den som lever får se.

Gonatt!

PS: Just nu, klockan tjugo i elva så började det regna. Ordentligt!

Over and out from väderbloggen.

38 Responses to Väderbloggen calling…

  1. Yvonne skriver:

    Etta, fy vilket konstigt väder ni har ibland

  2. Yvonne skriver:

    2:a också kanske jag blir

  3. Yvonne skriver:

    Sopar rent bland medaljerna, för imorgon åker jag till New York och kommer inte att kunna vara med och knipa medaljer på en vecka.

    Hoppas de mörka molnen drar ut till havs tills ni vaknar imorgon

  4. Robert skriver:

    God natt! Nja, får väl ta fjärdeplatsen. Vänta nu… Verkar lite bekant… 😉

  5. Diana skriver:

    Vilket oroligt väder ni har där nu, era stackare! Eller vad säger jag?!?! Hahaha! 😉

  6. soffie skriver:

    hoppas på vackert väder för er,Idag har jag badat ett himla snabbdopp blev det det va svinkallt men svalkade skönt då det va 24 grader här:)
    må gott

  7. Yvonne skriver:

    Tja, jag tar väl även 4:e platsen så någon annan slipper den.

    Hoppas regnet ger vika och solen kommer åter och att ni får fortsatt härliga dagar.

  8. Yvonne skriver:

    Phu, jag slapp 4:e platsen

  9. Ruth i Virginia skriver:

    Tjusigt stort moln med lite sol bakom!

    Halv elva tisdag kväll i Virginia: ca 30 grC.
    På eftermiddan var det omkring 35. Inget väder
    för en viking!

  10. Gun skriver:

    Häftig väderbloggning du kör med nuförtiden.

    Godmorgon! 🙂

  11. Tomtan skriver:

    Här är det mulet idag åxå. Hoppas bara att det inte börjar regna på de stackars studenterna! Nån ordning får det väl va?!?!?!
    Jag tog dej på orden och ordnade ett popuppfönster 😀 Ser du hur lydig jag är….

  12. Znogge skriver:

    Hagel och drivis här 😉

    God morgon!

  13. Vicke skriver:

    Ja, vi får vänta och se, men hos mig är det sol fortfarande

  14. Petra skriver:

    Jisses det ser alldeles hemskt ut.
    Här hade vi nästan skyfall igår tror jag, så det är inge bättre här heller.
    Kram

  15. Marianne skriver:

    Sitter på arlanda mer trött än jag trodde var möjligt! Mer solklart än molnigt här. Kan du nu va snäll och försöka snacka med vädergudarna så att de är på min sida när vi kommer ner vid 14-tiden. Vi ses! Kram Marianne och Arne

  16. Husfrun skriver:

    Och här skiner solen. Over and out 🙂

  17. Petra skriver:

    Regnade en del här igår kväll, men idag lyser solen från klarblå himmel igen 🙂

    Kram

  18. Camilla skriver:

    Men…det där var ju i går.
    Idag är det en ny dag. Vad har ni för väder nu då?
    Här regnar det 😦
    Kram och god morgon på dig!

  19. LiLo skriver:

    Hoppas det blåst undan så ni kan trängas på stranden idag

  20. Renee skriver:

    Här skiner solen men dom har varnat för regn under em.

  21. Huskatt skriver:

    Och för en gångs skull har vi bättre väder !!! Varför känns det som om *vi* vann ?

  22. Thakock skriver:

    Vi fick aldrig ovädret här. Bara resten av svergie typ 😛

  23. ansepanse skriver:

    hos oss regnade det inte men det blev riktigt kyligt

  24. Britt skriver:

    Här har vi haft åska och regn 2 dagar, fram till igår eftermiddag, då det blev sol och lite varmare…typ 12 grader. Det har varit cirka 9 grader i flera veckor nu. Blä!

Lämna en kommentar