Vilket drag!

 

Ja, det blev ett ordentligt drag igår. Och det var inte så konstigt egentligen.

Kolla bara:

1

En dragbasun!

Eller vänta nu…

2

Det var två dragbasuner.

Eller vänta nu…

3

Det var ett helt gäng!

4

Och drag, det blev det.

5

Alla rycktes med.

Men det var igår det.

6

Återstår att se vad som händer idag.

Gomorron!

25 Responses to Vilket drag!

  1. Leffe skriver:

    Gomorron Ama!

  2. Åse skriver:

    Vilket härligt drag ! Godmorgon

  3. Leffe skriver:

    Det hade varit kul att se dej i en dans också. I morgon kanske?? 🙂

  4. camilla skriver:

    Wow..verkligen ett drag 🙂
    Nu verkar det som att det drar ihop sig till regn, hos dig 😉
    Här skiner solen 🙂
    Kram!

  5. Robert skriver:

    Det var ett drag det – eller många. 😉

    Gomorron! 😀

  6. Mössbloggen skriver:

    Jo, det var verkligen drag! Själv ska jag dra till IKEA nu.
    Buenas! //Susan

  7. LiLo skriver:

    Det är sånt drag i denna blogg och på denna bloggerska så man nästan får nackspärr 🙂

  8. Inger Rozén skriver:

    Just.Drag va det.Nästan som i New Orleans.
    Kram,Inger

  9. Janne skriver:

    Varför inte slänga ett drag i vattnet och se om det blir nåt? 🙂

  10. ♥ Carina ♥ skriver:

    Oj vad dragit det var igår. Det verkar inte vara så lugnt idag heller. Om man tittar på vågorna 😉
    Kram

  11. moi skriver:

    Fullt ös med andra ord! Då är det till att ha lite träningsvärk i dag kanske?

  12. trollet skriver:

    Godmorgon!! Så härligt med lite drag=))
    Jag har varit i Berlin, men inte alla i sällskapet… muren och checkpoint charlie är väl måsten;) Klart vi får det bra!!

  13. ♥ Carina ♥ skriver:

    Sv: Ja nästan 😉

  14. Livet skriver:

    fullt upp ser jag både som reporter och danspartner …

  15. ansepanse skriver:

    vad trevligt 🙂 en liten svängom blev det också alltså 🙂

  16. Mita skriver:

    jag blir alltid snurrig i huvudet när jag tittar på den guppigt målade gatan,haha…hade jag ”valsat” runt där så hade jag säkert stått på näsan…**
    Kul med drag annars
    Kramar♥

  17. BP skriver:

    Som karneval i Rio ungefär;-)

  18. Znogge skriver:

    Bara molnen DRAR bort så blir det nog bra…

  19. Stefan Falkelind skriver:

    Vad härligt. Oj vilken snygging på första bilden. Skicka hit han omgående.

  20. Vad snopet men vilken tur att vinet kom till räddning 😉 kram kram carina

  21. skåningen skriver:

    Det var ett rejält drag!!!!!!!Matte sköte sig så jag slapp skämmas för henne..Kram!

  22. Diana skriver:

    Det ser ut att storma i havet… Kanske läge att packa armpuffarna? 😉

    Så dragbasunerna hade sin årliga stämma i Alicante igår. Alltid bra att veta. Haha! Fast jag är förvånad över att det inte var säckpipeblåsare…

  23. TantGlad skriver:

    Här var det livat i farfars hatt!! Hääääääärliga bilder. Bara älskar din livslevande och roliga blogg där bilder blandas med en spontan och hääärlig humor som jag gillar!
    Kraaaam!

Lämna en kommentar