Apropå förra inläggets sista bild…

 

5

… den här, alltså.

Apropå den så undrar Ama ifall den där hatten möjligen är en sån med inbyggt hår?

Typ en sån här käck variant som Anders köpte på Santorini 2001.

Men, men. Det är onödigt att chansa. Därför har Ama ägnat största delen av dagen i soffan och låtit håret växa.

Har ni hittat på nåt kul?

30 Responses to Apropå förra inläggets sista bild…

  1. yfronten skriver:

    Hatt med hår = bra om man ska på maskerad. Eller bara vill spexa loss i Runkepuben där vår rastamössa med flätor bor. 🙂

  2. ogamotoga skriver:

    Det där var inte schysst! Tänk på mig som sitter ensam med en öl och brister ut i asgarv!!! 😂😂😂
    Men hatt med hår klär Anders väldigt väl.

  3. Ha..ha..ha..!!! Jamen det var ju en sådan solhatt jag menade 😀 Ursnygg ju!

  4. Znogge skriver:

    Ha ha! Nej, något kul kan jag inte säga jag har hittat på 😉 Inget hårresande heller 😀

  5. BP skriver:

    Hahaha! Å håret växte riktigt fort måste jag säga:-)))))

    Idag föll den första snön. Så jag har ägnat mig åt ”oväsentligheter” hela dagen;-)

  6. åsa i åsele skriver:

    Hatt med hår… ja det är ju ett stående inslag här under marknaden…

    Egentligen har jag haft en bra tisdag men så kom det en kommentar å sen ett sms å jag blev riktigt galen 😉 vissa människor är helt dumma i huvudet.

  7. Sussi skriver:

    Praktiskt att få allt på en gång 😉 Måste säga att det var väldigt mycket hår och väldigt lite hatt på bild nr 1 haha

  8. Susan skriver:

    Hola! 😂😂😂 Det roligaste jag har sett på länge!! Ett gott råd till Anders är att inte spara håret! 😂😂😂
    Kram ❤️

  9. skåningen skriver:

    Sån hatt är bra om man ska luras.
    Datorn är fixad.
    Kram!

  10. ullie skriver:

    ha ha nä förmodligen inte .. vilket hår!!! vi har oxå en sån fast en blå hatt de är såå coola 😀

  11. Inger Rozén skriver:

    Hej!Bara tråkigt.Förutom att legget är på gång och mitt nya namn registrerats.Rozén-Chintoh.Kram,Inger

  12. Robert skriver:

    Gokväll i stugan! 😀

  13. kajsalisasblogg skriver:

    Jag såg precis ett program om Guns and Roses, det där måste vara Slash http://kajsalisa.com/2013/03/06/bandit-rockawards-2013/

    • Ama de casa skriver:

      Jag såg också det programmet och även på dina bilder ser man att likheten är slående – undrar vad Slash gör här i Torrevieja? 😉

  14. Susjos skriver:

    Haha! Vilka underbara ”hattochhår”bilder! Gillar Anders hatt (och hår), men den fick alltså inte följa med till Spanien utan blev kvar i Sollentuna? Tja i värmen behövs ju inte så mycket hår i alla fall, var det inte varmt på Santorini? Hihi….
    Jag har minsann jobbat extra ikväll,men hade såklart hellre varit ledig!

    • Ama de casa skriver:

      Nej, hatten fick inte följa med… Nu funderar jag om jag kanske ska fixa hår till min Schlagerhatt? Fast då snor nog Anders den… 😉
      Jo, på Santorini var det varmt, men just nu har vi bara 9 grader här, så hårmössan hade suttit bra.
      Oj vad du sliter och släpar – duktigt!

  15. Veiken skriver:

    Hahaha! Idag har jag faktiskt gjort flera saker på en och samma gång. Både låtit håret växa, medan jag har varit nyttig och tagit en långpromenad bland annat! 🙂

Kommentera

