Oj, oj, oj…

 

1

Är det verkligen sån sjögång? Och vad gör alla dom där väskorna vid dörren?

Frågorna hopar sig…

Gomorron!

24 Responses to Oj, oj, oj…

  1. Inger Rozén skriver:

    Hej!Kanske bäst med flyget?Kram,Inger

  2. bpz3 skriver:

    Å svaren lär få vänta tills imorgon antar jag;-)

  3. Hemlängtan? 🙂 Hoppas det inte är sjögång!

    • Ama de casa skriver:

      Det har faktiskt inte varit nån sjögång att tala om på hela resan. Inget som har märkts på vår båt i alla fall – tack och lov! 🙂

  4. Dags för ny etapp på resan?

  5. Geddfish skriver:

    Jag tror ni är i Sverige ;D men det ger sig

  6. MariArne skriver:

    Va? Ni är väl inte framme redan? Kram

  7. "LillaSyster" skriver:

    Har du redan hunnit att tvätta, eller har du haft dem efter båten i några dagar? Tja vad kan det bära av nu….. ditt andra drömresmål??? Ullared??? Hur som haver ha det så kul! Kram

    • Ama de casa skriver:

      Jag har faktiskt tvättat inte mindre än två gånger! Duktigt, va? 😀
      Ullared… Nån gång så kanske… 😀
      Tack och tack detsamma!
      Kram

  8. åsa i åsele skriver:

    Tror Ni nu är på hemväg… till värmen 🙂

  9. Jag trodde först att väskorna stod i er egen hall, färdiga att resa igen. Men det var ju rent omöjligt, eftersom jag redan hade sett att ni var på resande fot. Det ser ju ut som det var en hög sjögång- Hoppas att ni inte blev sjösjuka.

    Kram/Gilla

    • Ama de casa skriver:

      Nej, väskorna stod vid dörren i hytten. Det gör dom inte längre 🙂
      Nån sjösjuka har vi inte alls känt av. Och ”sjögången” på bilden var helt och hållet fotografens fel 🙂
      Kram

  10. En klipphängare! Så himla spännande!

  11. Janne skriver:

    Oj, jag trodde ni var hemma och skulle ut igen. Hur gick det till? Men så läste jag vidare 🙂

Kommentera

