Underbart är kort…

 

Igår tog vi en lunch på La Sureña.

1

– Den är min! Bara min…

2

Men det var inte så synd om oss andra heller.

3

Anki hade shoppat ett par snygga solbrillor – don efter person!

4

Och med bara en liten lättare åtgärd så kunde hon till och med se att läsa med dom.

Vi gjorde en massa andra saker igår också.

5

Bland annat gick vi nästan på tivoli…

6

… och Clifton fick nästan en ubåt. Fast det där med en för liten öl i kombination med en för stor jäger, det såg han inte som nåt större problem.

Men underbart är kort…

7

… och i morse vinkade vi av dom vid flygbussen.

Kul att ha haft er här – kom snart tillbaka!

Ha nu en härlig söndagskväll allihopa.

38 Responses to Underbart är kort…

  1. Det blev nästan en atomubåt, i stället (en liten öl i spriten).

  2. farfar hebbe skriver:

    Ja Underbart är kort..Men säkert hade ni mysiga dagar..Haé Kram.

  3. kajsalisasblogg skriver:

    Gör man som i första bilden värmer man ju upp dom. 🙂

  4. Lena skriver:

    Härligt att träffas även om det blev kort i underbart väder!

  5. BP skriver:

    Måste säga att Cliff och Anki fick en riktig fin solbränna trots att de bara var i Torrevieija så få dagar. Det lyckas jag då aldrig med;-)

    Solglaögonen är otroligt snygga – stora nog att kombinera med läsglasögon – smart:-)

    • Ama de casa skriver:

      Dom hade tjuvstartat på brännan redan innan. På seglingsbåten i Stockholms skärgård under himmelfärdshelgen. Fusk kan jag tycka! 😉
      Visst var glasögonen snygga! 🙂

  6. Mamma C skriver:

    Ja, det går snabbt när man har roligt.
    Kram

  7. TantGlad skriver:

    Låter som ni har haft det trevligt och mysigt. Tack och trevlig söndagskväll i retur.

    Krsmkram.

  8. torrebloggen skriver:

    Ja tiden går alltid så fort när man har trevligt!
    Men ni verkar ha hunnit med en hel del skoj under tiden som varit!
    Trevlig kväll!
    Kram!

  9. Inger Rozén skriver:

    Hej1Jag är snuskigt mätt efter en….pizzza!
    Kram,Inger

  10. yfronten skriver:

    Jag trodde att det var Ami när jag tittade snabbt. Om man kan balansera två glas är man tillräckligt nykter för att få dricka dem. 🙂

    • Ama de casa skriver:

      Dom är ju ganska blonda båda två, så det kan vara lätt att ta fel 🙂
      Det var vi andra som balanserade glaset. Brorsan hade fullt upp med att fylla år 😉

  11. åsa i åsele skriver:

    Underbart är kort, alldeles för kort…
    men som tur är lär Ni träffas igen 🙂
    dessutom så blev det lite kort till bloggen dessutom 🙂

  12. Janne skriver:

    Jösses vad mycket vänner ni har där i Torre! Bättre där än på FB. Ha en trevlig fortsatt kväll! Skål! 🙂

    • Ama de casa skriver:

      Fast just dom där vännerna har jag känt i hela halva mitt liv. Speciellt Clifton som är min storebror 🙂
      Ha en trevlig kväll ni med! 🙂

  13. Elisabeth skriver:

    Det gäller njuta av alla de korta stunderna!

  14. surridurr skriver:

    Förstår ni haft roligt med dom
    Kramis

  15. skåningen skriver:

    Ja underbart är kort!
    …Nu är jag hemma igen.
    Semester med goda vänner är gott att ha!
    Kram!

  16. Fia skriver:

    Godkväll!
    La Sureña är trevligt tycker vi, säkert skönt att sitta därute den här årstiden, bitvis skugga eller hur? Fint jägervintorn!
    Nu blev jag sugen påTorre…..

    • Ama de casa skriver:

      Gomorron Fia! 🙂
      Dom har fixat tak till dom flesta uteplatserna. Utan tak skugga orkar man inte sitta i värmen nu.
      Det är lätt att bli sugen på att åka hit – hoppa på ett flyg, vettja! 🙂

  17. Susjos skriver:

    Grattis igen till storebror, och vilken stor Jägermeister han fick, svårt att få ner den i ölen!
    Härliga dagar ni har haft! Å sommaren har verkligen kommit till er i Spanien!… Här också, men lite mer sol vore kul!
    Ha det gott!

    • Ama de casa skriver:

      Han skulle nog ha beställt en större öl för att lyckas med det där.
      Här börjar det snart bli FÖR varmt, ska se om jag inte kan skicka lite sol och värme till er 🙂
      Tack detsamma!

  18. Susjos skriver:

    Din gåta där på min blogg…den var svårknäckt, kan det vara naveln? Fniss….

Kommentera

