En Stalker låter sig inte hejdas

 

1

Ser ni vad dom där tre fyrkantiga grejerna nere vid golvet är för nåt? Inte? Då kan Ama berätta att det är fönster för pygméer.

Men en Stalker låter sig inte hejdas.

2

Är man Stalker så är man.

Nu är det hög tid att börja spana in den nya veckan som precis har anlänt.

Gomorron!

 

35 Responses to En Stalker låter sig inte hejdas

  1. Robert skriver:

    Gomorron! 😀

  2. Robert skriver:

    Håller du koll på mina förstaplatser? Jag har nämligen tappat räkningen. 😀

  3. Decdia skriver:

    Oh, kan man se framtiden i de där fönsterna? 🙂
    God morgon!

  4. ♥ Carina ♥ skriver:

    Hoppas att inte stalkern får ryggskott 😉
    God morgon!

    Sv: Haha, ja man kan ju verkligen börja undra om du är i staterna igen 🙂

  5. GeddFish skriver:

    Gomorron!
    Ser ut som om Stalkern lägger in ved i brasan. För det kan man väl inte i fönstret?
    Tokstollar 😉 Kram♥

  6. lotta skriver:

    Hej Ama!
    Smyger in och skickar dig en hälsningskram.
    Lotta

  7. BP skriver:

    Han borde ha lekt inbrottstjuv och krupit igenom åtminstone ett av fönstren;-
    Ha en bra vecka. Här skiner faktiskt solen för första gången på fyra veckor:-)

  8. A-K skriver:

    Godmorgon Ama!
    Min vecka börjar med att resa till Sthm över dan.
    Ha det bra! 👍
    Kram/A-K

    • Ama de casa skriver:

      Gomorron A-K!
      Det låter trevligt – Stockholm är en härlig stad och enligt BP så verkar solen skina där också 🙂
      Ha en toppendag i huvudstaden.
      Kram

  9. LiLo skriver:

    En vecka som börjar med sol även här i stan, kan knappast bli annat bra!

    Jag tycker fönstren verkar i ganska okej höjd 🙂

  10. camilla skriver:

    Jaha..jag trodde fönsterna var för dom fulla. Dom som måste krypa fram 😉
    Kram!

  11. jag trodde det var fönster anpassade efter att man kryper hem efter krogrundan, men det var det alltså inte..

  12. haha..i samma ögonblick jag postar ser jag att det har någon klok tjej redan sagt 🙂

  13. Inger Rozén skriver:

    Hej
    Att vakna till en sol gör mig glad.Trots den eländiga datorn.Kram,INGER

  14. Ditte skriver:

    God morgon! Ville bara titta in genom rutan och önska en trevlig dag. Min har pågått länge…

  15. Hoppas dagen i ära blir ljuvlig för dig 🙂 kram

  16. Ami skriver:

    Känns rätt skönt att inte de fönsterna är åt mitt håll….Men lite värre för er 😉
    (Har faktiskt inte varit upp på taket än, räckte med att rigga upp och vinkla en spegel 😉 )

    Ha en bra dag!

  17. Znogge skriver:

    Vissa saker måste man bara gå till botten med 😉

    God förmiddag!

  18. farfar hebbe skriver:

    Ja vilka fina skidåkare vi har,,det kan nog komma med ädla medaljer från skidspåren..Haé Kram.

  19. ansepanse skriver:

    🙂 det gäller att ha full koll på allt 🙂

  20. va massa böcker du har vet jag inte ens var det kommer ifrån dock står det inte så i info om adress då jag går in på wordpress hm skumt1

  21. trollet skriver:

    Ny vecka nya möjligheter=)) Personalmys är alltid trevligt!!

  22. Janne skriver:

    Är han en Stalker eller en Peeper? Kanske bägge? 😉

  23. skåningen skriver:

    Ok Jag kommer med resterna om du betalar resan!! Kram!

  24. mickis skriver:

    Tur du har stalkern med dig så att du slipper krypa för att kolla ut… 😉

    ha en fin måndag!
    kram

  25. Åse skriver:

    vad fanns det där bakom fönstren då ???

  26. moi skriver:

    Jag tror att Stalkern har sitt hemliga krypin där nere i fothöjd.
    Och eftersom det är en väldigt städglad Stalker är han i full gång
    med att putsa sina spionfönster.

  27. Gilla skriver:

    Jag är besviken, för jag ville se Anders krypa igenom dom små fönstren.

    Kram/Gilla

Lämna en kommentar