En liten fråga.

Vaaaar är Ama?

Däääär är Ama.

HA! Ni trodde säkert att Ama var där. Ja, där bakom fyren alltså. Men se det var hon inte. Eller förresten… Det var hon ju också.

Attans – ni fick rätt allihopa!

30 Responses to En liten fråga.

  1. 4U2 skriver:

    Tack, jag behövde träna skrattmusklerna just nu!

  2. Preciosa skriver:

    Hej!

    Det är väl vid/på El Faro du är antagligen också?
    Lite sol i dag, wow!

    Åt köttbullar på Café Hudik. Gott! Och café con leche på Expresso. Lyxliv..ingen matlagning och disk 🙂
    Ska nog bli min melodi framåt tänker jag nu!
    Ciao P 🙂

  3. Robert skriver:

    Hur kan du vara på två olika ställen? ;O

  4. Mia systeryster skriver:

    Och jag som trodde att du stod och fotade, att du bara lurades, så var du DÄR;)

  5. moi skriver:

    Jag satt och kolla i fönstren på huset längst till höger. Men min dåliga syn gjorde sig påmind igen.

  6. Diana skriver:

    Men hallå, du kan ju inte lägga ut tävlingar och svaret i samma inlägg… hur ska jag då vinna en länk? Hade jag fått gissa sa hade det varit att Ama är på Öland, där har jag hört att de ska ha fyrar.

  7. Diana skriver:

    Sv: helt nöjd blir jag nog inte förrän du lägger ut en skitsvår tävling där jag är den enda som gissar rätt plus att jag får första och sista kommentaren…

  8. Huskatt skriver:

    😀 😀 😀 ibland är du inte riktigt klok!

  9. Ellis skriver:

    Haha var får du alla idéer ifrån?

  10. krulli skriver:

    Titt-ut! 🙂

  11. Pillan skriver:

    fniss du är kul du .. du får mig alltid att le

  12. soffie skriver:

    hihi jag ser dej allt:)
    var finns den fyren?

  13. maria skriver:

    Tittut 🙂
    Vad rolig du är :))

    Må bäst !
    KRAMAR

  14. Mita skriver:

    Är det tittut leken? Då vill jag också vara med,he,he…
    Vart farao står den där fyren?
    Kramiz!

  15. Junitjej skriver:

    men där var hon ju!

  16. Znogge skriver:

    Tittut står sig i längden 😉

  17. Camilla skriver:

    Herre Gud…du är ju värre än hackspetten som visas på tv:n på julaftonen 😉
    Kram på dig!

  18. Yvonne skriver:

    Nu ska jag tippa i säng.NattiKram!

  19. Sussi skriver:

    Tittut!! 😉

  20. Glimz skriver:

    Du är gaaalen! Menar du på fullaste allvar att du klättrade upp där? Du skämta mé mig aprillo!

  21. Fnulan skriver:

    Bara en som kan komma på sånt här!! AMA!!!

    Allt va super idag!!!

  22. Hebbe skriver:

    Nä du,,du har en sån där,Lock a Like,,eller vad det heter..Haé Kram.

  23. Stattinskan skriver:

    Haha, vet inte varför jag kommer att tänka på den där hackspettet och Kalle Anka som går på julen 🙂
    Gomorron

  24. SAILAWAY skriver:

    Mysigt de ser ut!

  25. Fenixmona skriver:

    Godmorgon, godmorgon! Påminner mig om en liten hackspett…hehehe…Fina bilder är det i alla fall! Kramiz

  26. ansepanse skriver:

    du gömmer dig så bra Ama så jag tror inte jag vill leka kurragömma med dig inte 😀

Lämna en kommentar