HATA Z!!!

 

Det kom ett mail med rubriken:

Christer har vunnit över Ama de casa

Det fanns en bifogad bild också:

Text i mailet:

Segerns sötma

Ja, ja. Det är ju ändå bara ett spel.

Ama är inte bitter.

Inte ett dugg…

(Två ynka poäng… HATA Z!!! Wordfeud är ett DUMT spel!)

PS: Anders låter hälsa att den där blicken känner han igen. Då vet han att han har gjort nåt ”fel”, frågan är bara vad…

39 kommentarer till HATA Z!!!

  1. zoega59 skriver:

    Först, tror jag.

    Det var en jävel att se sur ut. Det är ju fredag idag, då ska man va glad.

    Ha en fortsatt bra dag

  2. Gunilla skriver:

    *asg* klart jag förstår att du blir besviken :) men det går ööööver :)

  3. moi skriver:

    Jag tror att vi är tillräckligt många nu för att bilda en egen klubb. Har du nåt bra namnförslag?? :D

  4. moi skriver:

    (och jag tycker att du ska värva Christer till vår Sångsatsning – tjejerna ska ju också ha nåt att vila blicken på…)

  5. Diana skriver:

    Uuuuuunderbart! Christer verkar vara en skön snubbe!

  6. Hahahaha den bilden är oslagbar! På dig alltså. Skrattar så tårarna sprutar :D

  7. Marianne skriver:

    Jag som trodde du var oslagbar

  8. ♥ Carina ♥ skriver:

    Jag säger som Diana, Christer verkar vara coola killen :)
    Å du ser inte ett dugg bitter ut ;)

  9. Beate skriver:

    Ser i föregående inlägg att turisternas bilar fick ge sig för marknaden;-)
    Ja å den blicken och ansiktet påminner om en mops… eller flera;-)

  10. Robert skriver:

    Sist!! :D

    Ytterligare en förlust för dig? ;)

  11. Roggan skriver:

    Du ser bara Lite besviken ut ju. men visst är det grymt att förlora. Själv vet jag jag inte hur det känns att förlora. Kram

  12. Jess skriver:

    Hahahahaha! Jag dör av garv! :)

  13. mickis skriver:

    hahaha du är väl ingen dålig förlorare Ama?

    Ha en fin kväll!
    Kram

  14. Malin skriver:

    Äsch, det var bara en sämre speldag för dig, Ama. Sånt som händer.

    Håller med ovanstående: Christer bjuder verkligen på sig själv! Och du åxå, när jag tänker efter. :)

  15. moi skriver:

    SA jag inte att vi skulle sluta spela?!?!? VA!?!?!? Det skulle nog se snyggt ut om DU gav upp-NU

  16. ansepanse skriver:

    stackars Ama, du vinner nästa gång :)

  17. Diana skriver:

    Batman låter hälsa att detta inlägget är anledningen till att han inte spelar WF, han vill inte behöva bli publicerad i kallingar i din blogg. ;)

    Sv: Aha, det var ju jäkligt smart gjort av dem!
    Fast jag har kommit på en annan anledning… Batman har barn på bygden men låter underhållet gå via FK. Sen sitter han här hemma och spelar Allan över varför han fått hem FKpapper. Hmmmmm.

  18. soffie skriver:

    TJOHOOOOO för Crister, himla bra grabb det där för jag toir minsann Ama fuskar mot mej för du vinner ju nästan jämt ;)eller så har du bara sån jävla tur jämt:)kramen

  19. Freja skriver:

    Jag är glad att jag ännu inte fastnat i wordfeudträsket…

  20. Znogge skriver:

    Ha, ha! Just därför spelar jag inte :D

  21. Mallan skriver:

    HAHAHAHAHA!!!!!!!!!Din blick är obetalbar :-) Kram

  22. Just nu ligger jag under (Ama leder) och har också ett Z kvar men kommer säkert inte kunna utnyttj adet utan få betala för´t :) Har ungefär en sådan min som Ama då det går åt skogen, o det gör det för det mesta …men det är min gympa :)

  23. Aurora skriver:

    Vilken blick. Du får inte skrämmas så där. Kram

  24. LiLo skriver:

    Va söt du är! Som en liten bistermops :)

  25. Agneta skriver:

    o jisses, dig ska man ju inte spela mot ;-) vill inte riskera få den där blicken

  26. Mita skriver:

    Har du trampat snett i klackeskorna,haha..? Det går över…
    Kramiz**

  27. skåningen skriver:

    Du vann ju efter Christer Natti!

  28. Gun skriver:

    Åååhhh vad jag tycker om Christer! ;)

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 70 andra följare

