På det tredje ska det ske!

 

Frågan är bara vad som ska ske på det tredje. Ama ångrar sig nåt grymt att hon inte pillade bort lappen och kollade. Nu får vi aldrig veta…

Gomorron!

PS: Glöm inte att gå in och rösta i det förra inlägget.

31 kommentarer till På det tredje ska det ske!

  1. GeddFish skriver:

    Ett två tre, på det fjärde ska det ske! Juuu…
    God morgon sol! Kram♥

  2. Småländskan skriver:

    Jameen alltså! Det behöver inte vara nåt på 3:an! Då finns det inget mer att tillägga, alla är ju ute och sitter förmodligen redan på puben.
    Gomorron…

  3. Gunilla skriver:

    Haha… hur KUNDE du LÅTA BLI Ama…inte likt dig ;) …har röstat och även utmanat dig på en wordfeud, Gugge 1967 :)

  4. Gun skriver:

    Men Ama, man KOLLAR UNDER TEJPEN! Glöm aldrig det igen, jag gillar inte att inte veta.. ;)

    Godmorgon!

  5. Helene skriver:

    Ja nu undrar man ju = ))
    Vad stod det ??
    Ha en fin dag.
    Kram Helene.

  6. Robert skriver:

    Sven lär iaf inte dyka upp. ;)

    Gomorron! :D

  7. Diana skriver:

    Meeeen, nu kommer jag ju att klura på det hela dagen. Dum-Ama som inte kollade under!
    God morgon!

  8. Diana skriver:

    Sv: Absolut oftast är det jag som städar hemma, det är bara det att Batman inte förevigar det på bild… ;)

  9. Leffe skriver:

    Gomorron Ama! Jag håller med Gun och Diana, du måste ha haft en formsvacka! Ama kollar ALLTID under tejpen! :-)

  10. moi skriver:

    Morrn.. Jag vet vad där står för det är jag som satt upp klisterremsan. ”Släng dig i armarna på närmaste brandman”!

    • Småländskan skriver:

      Den var bra moi!!!!

    • Ama de casa skriver:

      Hahaha! Ja, så stod det nog. GAAAHH!!! Jag SKULLE ha kollat!

    • Småländskan skriver:

      Nu är det liksom inte mer än rätt moi!! Du, som vill agera målvakt i vårt världslag, du ska se till att stoppa alla jäkla kommentars/röstningsbollar som väller in på dig. Vi är ett lag!!! Stoppa alla utom de som röstar på handbollsbloggen!!
      Annars tror jag Ruthan och jag bildar ett eget lag…” TBOAAET”… rent översatt betyder det ”De bästa i amerikanska och europeiska teamet/ligan”… men egentligen vill vi ju ha med dig. (Nu talar jag även för
      Ruthan trots hon kanske sover).

    • Ama de casa skriver:

      Klart ni är ett lag! Starta en blogg bara :-)

  11. Gun skriver:

    Sv: Skönt att ha det gjort ju.. Så slipper vi när vi kommer hem. :)

  12. A-K skriver:

    Hola!
    Tror du tittade men gör oss nyfikna.
    Kram/A-K

  13. ♥ Carina ♥ skriver:

    Men åhh… nu undrar ju vi också! När du nu inte pillade bort lappen, var du tvungen att visa oss också? Åhh…
    Godagens!

  14. Znogge skriver:

    Riv av lappen då kvinna!

  15. Krönikören skriver:

    Det var konstigt. Du kanske inte mådde så bra just då? Eller så är det du som har satt dit tejpen ;)

  16. skåningen skriver:

    Jag är så nyfiken så jag hade pillat bort lappen..Ja du det var med bara små tecken hon fick bjässen att lyda. Kram!

  17. Miss i protokollet? Du får helt enkelt resa tillbaka till ”brottsplatsen” Vi kan ju inte dö nyfikna :)

  18. Mita skriver:

    Det man inte vet behöver man inte veta heller, bra va?
    Kramiz♥

  19. Jenfan75 skriver:

    Hej! Jo skellefteåbanan lever än men bara för godstrafik..

  20. Du låter oss säkert veta snart vad det står där :D
    Sv: Vaaaa???? Vaddå?? Vad menar du med att det INTE ska vara tätslutande lock??? ;-)

  21. Beate skriver:

    Jag gissar på: Keep calm. Jag hade nog pillat bort lappen;-)

  22. LiLo skriver:

    Det sista jag skulle gjort när jag lämnade rummet vore att pilla lite :)

  23. zoega59 skriver:

    Idag har jag svårt att få ändan ur vagnen
    Men jag önskar dig en fortsatt bra dag

  24. ansepanse skriver:

    aj då, nu får vi inte heller veta

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 69 andra följare

