Inlägg skojar man inte om!

 

Hon har en del att lära, Moi.

Klart man vill ha en länk och ett helt inlägg är ju ännu bättre!

Ok. Moi. Du ska få ett extra pris, eftersom du inte är intresserad av länkar:

Skriv ut denna bild. Klipp ut själva skylten och häng ut den på dörren. Det BORDE komma en karl i uniform då.

Sen kan vi ha en omröstning här på bloggen:

Sådärja! Rösta så mycket ni bara kan!

 

47 kommentarer till Inlägg skojar man inte om!

  1. Mallan skriver:

    Haha, klart hon ska börja blogga! Kram

  2. moi skriver:

    Du är galen!!!!

  3. moi skriver:

    (det där med uniformerad man ordnar sig nog för när jag stod näck på balkonen och jublade högt hörde jag sirener i fjärran)

  4. Malin skriver:

    Absolut att Moi ska börja blogga! Är helt övertygad om att flera läsare kommer att följa hennes blogg. =)

  5. soffie skriver:

    tack för länken om skolan i Spanien:) jag hoppas att jag nån gång i mitt liv kommer bo där :) vem vet jag kanske ´kan undervisa i Svenska skolan där. kramen

  6. Gun skriver:

    Ååhhh ja, klart moi ska starta blogg. Två. Minst. :D

  7. Diana skriver:

    Hahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!

  8. Diana skriver:

    Åh vad underbart! Både ditt inlägg omröstningen och att mamma vann. :)
    Själv röstade jag på EN blogg, det räcker mer än väl.

  9. Robert skriver:

    Fick du stryk i vanlig ordning? :D

  10. Beate skriver:

    Här hänger jag inte med…

  11. Freja skriver:

    Fatta noll… Men jag undrar vad den där skylten är till för… Hänger man den på dörren för att tala om att det brinner? Känns lite väl lågmält sett att tala om det på….

  12. GeddFish skriver:

    Du har då idéer – haha, här hänger man inte läpp……
    Nattakramen♥

  13. Mita skriver:

    Jag älskar omröstningar, såklart jag röstade,på vadå,nä det säger jag inte..*L*..
    Kramen**

  14. Susanne P skriver:

    Hahaha! Jag tänkte: ja, två bloggar klarar hon av med glans men så jobbigt för oss att kommentera alla dessa! ;)
    Men klart som korvspat att hon SKA fixa en egen blogg!!! Hon är ju SÅ fantastiskt rolig och trevlig. Och vet du vad? Jag har träffat hanne IRL!!
    Jo, det är säkert!!! ;) (kändispoäng!?)

    Men vinner hon även i WF?!
    Hon är en jäkel på att spela Rumble (Ruzzle) också…hur bär hon sig åt, människan?! ;) ;)
    Bara hon inte ger sig in i SongPop också nu…. ;)
    Kram

  15. Diana skriver:

    Jag terrar din blogg nu! Men det är bara för att jag diggar detta inlägget. :)

  16. Aurora skriver:

    Ju fler bloggar desto bättre

  17. moi skriver:

    Jag som tänkt sova sött, drömma och njuta av vinsten. Men det ”unnar” du mig inte… Inlägget oroar. :)

  18. moi skriver:

    F5 F5 F5!!

  19. Gunilla skriver:

    Jag har röstat !!! Du, utmana gärna mig på en wordfeud !! Gugge 1967 heter jag !

  20. Kvinna skriver:

    Det är ju aldrig tråkigt att hälsa på hos dig Ama =)

  21. Krönikören skriver:

    Röstat! Hittade du den där skylten på samma ställe som ”vid-brand-instruktionen”?. Undrar hur den ska användas. Kanske det är en märkning för brandmännen så de ska veta vilka rum de är i in case of emergency.

  22. Småländskan skriver:

    Ruthan, Ruthan… var är du? Skyll inte på att du är på andra sidan Atlantemn det gillas inte!
    Nu jäklar Ruthan ska vi ta dem… trots jag tror att varken du, moi eller jag är beredda på att starta egna bloggar.
    Men vi måste hålla spänningen uppe, kan inte tillåta oss att nån drar iväg så där…

  23. Småländskan skriver:

    Oj Atlantemn, det är ett precis nyupptäckt hav. Då blir det ännu svårare här. Alla som bor på andra sidan Atlantemn är nu utmanade att rösta!

  24. WF är både underhållande & frustrerande på samma gång, det är väl den enda gympan jag utövar innan man blir hjärnslö. Svaret på jag ju är hjärnslö, fick jag när jag inte hängde med varför man ska hänga ut en brandman på dörren och i papp dessutom. Vad kan han göra liksom? Hänger på sin post? Kanske finns en förklaring :)

  25. Thakock skriver:

    Haha, bra inlägg ;D

    Sån skylt e ju bra!

  26. ansepanse skriver:

    det här förstår jag inte

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 63 andra följare

