Det kom ett mail…

… från Diana. Hon skrev:

Jag måste fråga dig om något väldigt privat… Är det tufft för er ekonomiskt? Vi var ju som sagt i Danmark idag och kunde inte undvika att se att du lånat ut ditt namn. Jag vet att kändisar gör så, spelar in reklamfilmer för länder där de aldrig är. Men du glömde bort att Danmark inte ligger så långt borta för vissa… Du ska veta att det är inget att skämmas över, vi hamnar alla i såna situationer. Säg till om du vill låna nån hundring!

Så bifogade hon följande bilder:

Ooops! Vad ska man säga? Busted…

Men Ama är övertygad om att dom nu går åt som smör i solsken.

 

44 kommentarer till Det kom ett mail…

  1. Kaisa skriver:

    Ha ha ha…. :-D

  2. ♥ Carina ♥ skriver:

    Hoppas du får bra betalt :)

    Sv: Kanske tufft för dig att höra men… du får glömma Ikea kartongen. Den är sopor vid det här laget…

  3. Diana skriver:

    Du glömde skriva ut ditt kontonummer som vi kan skicka bidraget till!

  4. Merei skriver:

    Hahahahahaha!

  5. Aurora skriver:

    Jag har alltid undrat hur du finansierat er utlandsvistelse. Nu vet jag ;=). Kram

  6. Yvonne skriver:

    Hon är bra fyndig Diana också. Ni två ihop måste vara en oslagbar kombination. Skrattar och skrattar. Vilken grej. Keep on !!

  7. Ha..ha..ha..!!! Gaget måtte vara bra…du behöver ju bara sitta där i solen o håva in :) Gött!

  8. Augusta skriver:

    Hehe, skall till Danmark nästa vecka har jag tänkt. Får väl köpa drickan och tänka att viss del går till Ama :)

    Kram

  9. Robert skriver:

    Hahaha! Vad skall man ha dessa till? Stegning? Istället för stegräknare? ;)

  10. moi skriver:

    Jag visste väl att du inte kallade dig Ama de Casa utan anledning! Dina expertkunskaper har ju mynnat ut i nåt riktigt luckrativt!
    Smart drag – speciellt om/när apanaget börjar tryta.
    Ni är galna båda två (Diana o du alltså)!!!!!

  11. Robert skriver:

    Reklamfilmer också? ;)

  12. farfar0hebbe skriver:

    Ja Ja klart du visste,,,Men att du sålt ut dig på detta viset,,Oj Oj..Ama går som smör,,,vilken slogan..Haé Kram.

  13. Ma skriver:

    Oj, Du måste tjäna en hacka på att låna ut Ditt namn så. De ska väl ändå inte profitera på Dig gratis. För de har väl inte snott Ditt namn?…

  14. Freja skriver:

    Samma här, vad gör man inte för att få in lite kosing… http://www.freyacacao.com/sv_om_freya.html

  15. Selma skriver:

    Fiffig finansiering.

  16. A-K skriver:

    Ingen dålig reklam!

  17. vuxenmamman skriver:

    hahahha…..omtänksam kompis! du kan få låna en hundring av mig också ;-).

    KRAM

  18. Beate skriver:

    Absolut asgarvar här!!! Herregud så roligt!!!
    Tycker du ska stämma den danksa AMAn för varumärkesstöld, då kommer dina ekonomiska problem att lösas direkt;:-)))

  19. Malin skriver:

    Du är så himla smart, Ama! Skulle ha gjort samma sak som dig om jag haft möjligheten. ;P

  20. Sussi skriver:

    Du kanske kan stämma dom för att ha snott ditt namn ;)

  21. Agneta skriver:

    :-D smart affärsuppgörelse du gjort! Trodde du att det skulle förbli i tysthet..? Vi skåningar far ju till danmark med jämna mellanrum, har bara ett sund att korsa..

  22. Susanne P skriver:

    Jaha….tur att någon tordes ställa frågan som vi alla undrar över! ;)
    Kram

  23. Znogge skriver:

    Men grattis till extrainkomsterna! Något säger mig att det aldrig kommer att finnas ett margarin som heter Znogge!

  24. Leffe skriver:

    Gomorron Ama! ”Flytande Ama” låter ganska intressant. :-)

  25. Lisbeth skriver:

    Man kan bli kändis på olika sätt. Jag vill också låna ut mitt namn. Risken är liten. Vem köper sockerdrickan Lisbeth?
    Ha en fin dag
    Kram

  26. moi skriver:

    Jag misstänker att mitt ”namn” figurerar både här och där. Måste nog låta min advokat undersöka mina rättigheter (=inkomster)

  27. LiLo skriver:

    Va bra att du kan hålla dig flytande….
    Men kniper det kanske ett wettexstånd på fredagar kan vara en annan lösning?

  28. ansepanse skriver:

    ja, hur mycket får du för att de lånat ditt namn? :)

  29. Veiken skriver:

    Nu efter en lång stund har jag skrattat färdigt….. fast det kanske inte är något att skratta åt…….. man ska inte skratta åt folk som måste låna ut sitt namn för att dom har det svårt. :)

  30. Kors & Tvärs skriver:

    Att du är smart – det har jag förstått för läääänge sen! :)

  31. Stattinskan skriver:

    Hahahaha – jag visste väl att du ”smygjobbade” :-)
    God morgon goAma

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 69 andra följare

