Igår kväll…

… simmade en glupsk haj över himlen och jagade svalor seglare.

Ser ni den?

Inte?

Ok. Ama zoomar:

Där! Fast stjärtfenan har kommit lite på efterkälken.

Gomorron!

 

33 kommentarer till Igår kväll…

  1. moi skriver:

    Det är ju en stingrocka!!

  2. Husfrun skriver:

    Det var mig en snabb haj. Inte ens stjärtfenan hinner med.
    Hur gick det för svalorna. Undkom de?

  3. Robert skriver:

    Skrämmande! :o

    Gomorron! :D

  4. Sven skriver:

    Det där med att vara på efterkälken känner jag igen. :o

  5. Jenfan75 skriver:

    Du har alltid så fina vbilder=)

  6. Helene skriver:

    Fin bild !!
    Gomorron och ha en härlig dag.
    Kram Helene.

  7. RackarTuss skriver:

    Hi hi – varning för haj!

  8. Marianne skriver:

    Om man simmar tillräckligt snabbt så tappar man stjärten menar du?! Ja, när jag tänker efter så har nog Therese Alshammar knappt nån stjärt längre.

  9. Znogge skriver:

    Jag hajar ingenting ;-)

  10. ♥ Carina ♥ skriver:

    En flygande haj? Vad blir det härnäst? En simmande svala… ;)
    Du har verkligen blick för det där. Molntydare :)

  11. Beate skriver:

    Tycker hajen liknar en flygande gris, men jag kan ha fel;-)

  12. Gunilla skriver:

    Jag hajade inte alls :) … brr 18 grader, då måste ni haft varmt i luften om ni ville svalka er ? :)

  13. Diana skriver:

    Värsta Hajen del 34 ju! ;)
    Ps. Du har fotomånader kvar om du har bloggtorka. ;)

  14. LiLo skriver:

    Haj haj!
    Fisk i himlen och vad har ni i vattnet då?

  15. Mita skriver:

    Jag älskar dina fantasier, mycket bättre än mina,hehe…
    Kramen på dig♥♥

  16. moi skriver:

    Det där med att få sista ordet, att vara lättstött osv.
    I inlägget där du ville ha ”identifierat alla grejorna” skrev du inget om att det gällde det ni grillade….. I och för sig kunde jag bara majshållaren, men den hittade ingen annan. Får jag sista ordet nu (i den frågan)?

  17. Jag såg den på första bilden :D
    Sv. Mycket kan man skylla på Slash men det kan vi inte beskylla Slash för att ha ätit upp Lizzy då vi fann Lizzy död innan vi tog hem Slash.

  18. ansepanse skriver:

    :) ja nu såg jag den :)

  19. Mia systeryster skriver:

    Haha, ja, jag ser den;)

  20. Gun skriver:

    En glödande haj till och med. :)

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 69 andra följare

