Anders supportpromenad

Först gick vi till Maggan där Anders skulle fixa igång datorn. Det gick bra. Så nu kan Maggan läsa Ama-bloggen igen.

Sen gick vi till Preciosa och Lex. Där skulle Anders fixa igång DVD-spelaren. Det gick mindre bra. Det var nåt riktigt fel som var trasigt. Som tur är kan dom ju läsa Ama-bloggen i alla fall. Men inte titta på film.

Ama har ytterligare ett vårtecken att delge er:

Elementet på kontoret åkte ner i garaget idag.

Det blir varmare och varmare…

 

42 kommentarer till Anders supportpromenad

  1. Det är ju huvudsaken att de kan läsa Amas blogg. ;)

    Visst gjorde det. :) Härligt! Här blev det fika ute i solen idag igen. Mys!

  2. Robert skriver:

    Den där Anders verkar kunna fixa det mesta? :)

  3. AnneliH skriver:

    Som tur är har jag inget datahaveri här så jag kan fortsätta läsa Ama de casa :)
    Härligt med vårtecken…längtar som en tok till värmen! :)

  4. Selma skriver:

    Härligt vårtecken det där!

  5. Gun skriver:

    En sån tur att du har Anders, tänk om folk inte kunde läsa Ama-bloggen!
    Jag har också ett vårtecken. Jag hade ingen mössa på mig på väg hem från jobbet idag! :)

    Sv: Tack!
    Han hade inte märkt något om det inte var för att han läser min blogg.. :)

  6. ansepanse skriver:

    vad härligt när det extra elementet inte behövs längre

  7. Znogge skriver:

    Här med! På Kastrup var det 12 grader! Inte illa!

  8. Susanne P skriver:

    Vilken händig karl du har!
    Kanske han skulle kunna komma förbi hos mej och titta på min laptop? Den vill som inte riktigt leva det liv jag vill… ;)
    Jag måste bara få säga: vilka blanka golv du har!!!!!
    Kram

  9. Mallan skriver:

    Redan varmare? :-)

  10. Jess skriver:

    Vad vore världen om inte Anders fanns? :)

  11. krulli skriver:

    Vårtecken är fint!

  12. Thakock skriver:

    Woho värme! =D

  13. Freja skriver:

    Vårtecken här: Snön rasar från taket och pajar broräcket…. Inte så kul tecken, men ändå….

  14. Tomtan skriver:

    Varmt är de här åxå GRRRRRRRRR De är fel!!!!

  15. Mia systeryster skriver:

    Bra att vara gift med en handyman;)
    Härligt vårtecken=D

  16. Husfrun skriver:

    Så länge de kan läsa din blogg gör det väl inget om de inte kan se på film?! :)
    Vårtecken gillar vi.

  17. Preciosa skriver:

    Ja tack i alla fall :D. Lex gick till affären och nu ska dom
    kolla vad felet ligger. Bara det inte ligger hos oss…
    Sen gick vi till en annan affär som vi upptäckte när syrran
    ville köpa en våg.
    Jag kan tipsa om denna bra affär som har ”allt”
    i vitvaror, dammsugare,element,ugn,micro, vågar.
    Ramon Gallud 102. JMB Mallén SL.
    Så himla trevlig innehavare och sonen leverade en lite ugn
    i kväll och han var lika trevlig!!
    Så´na inhemska ska man gynna.
    Kram P ♥

  18. LiLo skriver:

    Trasiga fel kan vara knepiga att få bukt med, ett vårtecken i mitt hem förutom bebisarna i fönstret är att jag tvättat det mindre varma täcket och ska byta så fort det torkat, eller i alla fall på lördag.. eller söndag :)

  19. Micke skriver:

    Vilken hjälpsam man du har. :-)
    sv:
    Ja, servicen var ovärderlig!!! :-)

  20. Nina skriver:

    Wow du lever med Mr Fix him selves :D Det måste kännas tryggt :)

  21. Diana skriver:

    Hihi, Anders verkar vara Sveriges svar på Batman…. Han har typ varit skåne runt hos släktingar till oss båda för att lösa diverse problem. Ja, typ allt med sladd. :)

  22. Ma skriver:

    Vilket tur att Anders kunde fixa datorn till Ama´s bloggläsare. Ett jättefint vårtecken ser jag också när element inte behövs. Det ser ut som våren är på väg ordentligt…

  23. Diana skriver:

    Sv: jaaaaaa, tävling! (maila mig svaren)

  24. moi skriver:

    DET kallar jag vårtecken (själv har jag inte ens satt igång mina – än…) Batman är min Anders, ja inte riktig precis samma men han är min räddare i nöden. MEN dvd spelaren får (behöver) han inte koppla in. Den ska jag sälja begagnad och totalt oanvänd!!! (är jag knäpp eller är jag?)

  25. Agneta skriver:

    Anders verkar vara som min systers man, han får oxå gå på supportrunda hos oss alla ibland, tv, radio, dvd, dator, snickra mm m mm mm mm…. :-)

  26. Roggan skriver:

    Vad skulle du gjort utan Anders, eller alla andra som vill läsa Ama´s blogg ? kram

  27. A-K skriver:

    Hej!
    Kanske även jag kan få support om jag ska släpa med mig paddan ner. Grannarna pratade om ngn sticka!! Kan ju inte ens sätta på TV:n här hemma.
    Ha det gott o kram/A-K

  28. Augusta skriver:

    Vad tur att det ordnade sig. För inte vill någon av oss missa din blogg :) :)
    Tur att Anders finns

    Kram

  29. Leffe skriver:

    Kan man vara säker på att elememtet är på väg ner i garaget? Du kanske nyss hämtade upp eftersom det blivit kallare? :-)

  30. mickis skriver:

    Du har en händig man :-)
    Vad bra att alla kan läsa AMA bloggen :-)

    Här har det oxå känts som vår hela dagen :-)

    ha en gokväll!
    Kram

  31. Beate skriver:

    Din Anders verkar har vissa saker gemensamt med min make – datafixarstuket.
    Ett mobilt element är ju ungefär som mobilt bredband, fast jag skulle ju inte flytta bredbandet ner till garaget om man säger så.

    PS. Jag trodde att ingen av er jobbade utan att ni bara var livsnjutare i Spanien. Där ser man hur fel man kan ha – när man läser ordet ”kontoret” alltså. DS

  32. Fnulan skriver:

    Jaaaaaaaaaa viktigast att kunna läsa din blogg!!

  33. Elisabeth skriver:

    Jag gillar ditt vårtecken!!

  34. Mita skriver:

    Här plockas inga element bort,jisses vilket jobb det skulle bli för gubben,hihi….nä värmen inne får termostaten sköta…
    Och så länge jag kan läsa Ama bloggen är jag lugn..*L*..
    Kram vännen

  35. Fina Frun skriver:

    Det viktigaste är ju att de kan läsa bloggen :)

  36. Här åker inga element undan än. Här går både ac och element för fullt denna morgon men så fick vi ju vitt (!!!) igår också…

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 67 andra följare

