Så här tycker Ama

 

Om ni nu kan tyda mina kråkfötter.

 

18 kommentarer till Så här tycker Ama

  1. Maggan skriver:

    Jag tycker som Anders men av allt dåligt var 6an bäst

  2. Gun skriver:

    Jag gillar också Molly och Andreas. Riktigt bra! Och så håller jag med om det sista, HJÄLP! :)

  3. Maggan skriver:

    Hur kan man rösta på 8an?? Synd om de som är seriösa och går in för att göra ett bra framträdande.

  4. Diana skriver:

    Andreas var bäst, sen katterna utan byxben… Fast Andreas med sin copycat-låt var outstanding!!!

  5. Hela Mellon är ju ett stort mirakel och då håller jag mig till sanningen men lite sex går alltid hem…….

  6. Maggan skriver:

    Det blir värre och värre. Skönt att det snart är över

  7. Roggan skriver:

    Din lista gillar jag. Hur kan Ranelid gå direkt till final. kram

  8. Hahaha typ så sa jag med om Ranelid.

  9. Selma skriver:

    HJÄLP var ordet sa Bull.

  10. moi skriver:

    Ha, ha din/era kommentarer var nästan exakt de som hördes hos oss också! Andreas är förlåten för ev kopiering, men resten var tunnt.Dock kommer jag att bojkotta resten av spektaklet (undrar om min protest kommer att märkas…) Det är inget annat än skandal som du (och flera) konstaterat. Jag är såååå upprörd

  11. Lisbeth skriver:

    Men då gillade du inte Ranelid? Nej det fastnade något i halsen när han sjöng och sen tog tävlingen slut. Måste väl vara en protest från svenska folket att lägga ner skiten när han röstas fram Patetiskt är vad det är.
    Gav Anders också upp? Ser inte något resultat från honom
    Du får lägga idag på dagen och hämta dig från chocken
    Kram

  12. Mudotter skriver:

    Jag såg inte igår, ska se reprisen imorgon. Men har förstått att Ranelid gick vidare. Det förstog jag nästan att han skulle göra. Folk verkar gilla sånt där humorlöst skoj.

  13. Freja skriver:

    Hahaha, jag gillade oxå sebrorna, och tänkte faktist på dig när de dök upp! Sen gillade jag Andreas oxå, men jag ääääääälskade Ranelid. Eller, det gör jag ju förståss inte, jag tål inte karln, men jag tyckte om hans helt over the top bidrag… Precis det jag vill ha i mello. Sen skulle jag vilja se vad Europa tycker om honom….

  14. ansepanse skriver:

    jag kunde inte riktigt tyda dem :)

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 62 andra följare

