Palm-mordet

 

Fortfarande olöst…

Gomorron!

43 kommentarer till Palm-mordet

  1. Susanne skriver:

    Go´morron, *ler stort*

  2. Haha, du är väl för fyndig du :) tack för morronens första skratt !

  3. Jan Östberg skriver:

    Tillsätt en Palm-utredare. Tyvärr så är ju Hans Holmer borta, men det finns säkert någon annan i den gruppen som skulle få till en
    långbänk i Torrevieja mot att få lite sol på näsan.

  4. Camilla skriver:

    Hmm..den också ;)
    Och inte kan Christer Pettersson hjälpa er heller nu ;)
    Kram och god morgon!

  5. Leena skriver:

    Skulle kunna vara Palm´s egna destruktiva beteende……den ser ju en aning seg och rutten ut…..

  6. GeddFish skriver:

    Gomorron!
    Palmmordet *ler* tillsätt utredning *ler*
    TvåDagarKvarTillsJulaftonKram♥ *ler*

  7. Jan Östberg skriver:

    Ser ut som ett självmord. Har man inte ett barr i Juletider så känns det säkert bedrövligt.

  8. Robert skriver:

    Det är inte Bruce som har varit framme då? ;)

    God morgon! :D

  9. LiLo skriver:

    Hahaha! Du är allt bra tossig du, men har du sett några PKKK:are i närheten? Det kan vara de i så fall…

    (Palm Killers Karate Klubb)

  10. Beate skriver:

    Fyndigt värre;-) Båda morden lär nog inte bli lösta heller!

  11. Malin skriver:

    Otäckt att dom fortfarande inte kunnat lösa vem som begått detta grymma dåd mot palmen….
    Kram

  12. Petra skriver:

    Ojdå…ser riktigt illa ut ;)

    Kram

  13. Fina Frun skriver:

    Hahahaha!

    God Jul/
    Fina Frun

  14. moi skriver:

    Jag har en misstänkt; en frustrerad stalker!

  15. Fruktansvärt…så hemskt.

  16. ansepanse skriver:

    nej, vad är det som har hänt

  17. carina skriver:

    *Ler* du är toppen :)
    Kramen♥

  18. Tomtan skriver:

    HUVVA!!!! De där är ju värre än i alla mordgåtor jag lyssnar på :D

  19. Ingrid skriver:

    Vi har ett gäng träd (ek) kramare här i Stockholm som vi gärna blir av med. Så vi kanske kan skicka ned dem till er? Tror inte att dem skulle ha något emot det då deras favorit ek (rutten sådan) inte finns kvar…..
    kram

  20. Thakock skriver:

    Happ, illa ;)

    sv: Haha, men jag skulle ju steka allllaaa köttbullarna i det ;D

  21. ida skriver:

    Läskigt det där Ama…

  22. Veiken skriver:

    MEN har du gjort detta alldeles själv? Stark som en oxe alltså ;)

  23. Znogge skriver:

    Lisbet Palme vägrar fortfarande att vittna förmodar jag?

  24. 4U2 skriver:

    Ok, jag erkänner: jag hyrde en granne till er till att utföra detta. Jag blev så himla avundsjuk på din lilla bock och jag vet inte vad som tog åt mig. Jag bad personen visserligen att göra det hela så smärtfritt och snyggt som möjligt men, ja, h*n var lite klantig. Förlåter du mig?
    Lova, lovar att aldrig mer låta mina känslor dra iväg på detta sätt. OK? ;)

  25. Jess skriver:

    Det är ju inte klokt! Antar att andra palmer darrar av fasa!

  26. Diana skriver:

    Jag är synsk, de ska leta efter mordvapnet i ett vattendrag… ;)

  27. Diana skriver:

    Sv: Copycat? Jag? Näää! :)

  28. Ulla skriver:

    Haha, vilken gåta! Hur i hela friden kunde det gå så illa!? Tål inte palmer hundpink tro? Eller jag vet! En gömd gatuförsäljare kramade palmen för hårt, när snuten kom.

  29. Merei skriver:

    - Haha du underbara människa!

  30. Sussi skriver:

    Ja, det var inte jag i alla fall.. Jag lovar!!

  31. fnulan skriver:

    Hahahhaa finns ingen som du!!!!!!

  32. Gun skriver:

    Hahahaha, du är för härlig du Ama. :)

  33. Karin skriver:

    Hahaha!!!! Jag bara älskar dig!

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 70 andra följare

