Shopping

Dessa inhandlades på vår skidresa till Livigno.

Varför då,  vad tror ni?

48 kommentarer till Shopping

  1. Znogge skriver:

    Vid akut tandvärk?

  2. Mia systeryster skriver:

    Jag tror ni skulle knycka nåt på hotellrummet.
    Platt tv.n på väggen tex, eller duschkabinen;)

  3. Marianne skriver:

    Tja ni behöver väl både tång och skjutmått kan jag tro för att det är nåt fel som är trasigt?! Trodde att ni hade flyttat till lägenhet för att slippa reparera grejor!

  4. sladdertackan skriver:

    Verkligen veckans gåta!

  5. Hillevi skriver:

    Ni ska börja med någon ny och spännande extremsport? Eller så gick bindningen på skidan sönder? Nej, jag tror på extremsporten! :-)

  6. Diana skriver:

    För att spänna pjäxan!
    (spänner man pjäxor? jag har ingen aning! haha)

  7. Thakock skriver:

    För att ni inte är som alla andra? ;D

  8. soffie skriver:

    ni ska nog va rörmokare :)
    svar:hade ingen aning om att lavendel finns i andra färger,kul att lära sig nåt nytt!

  9. Fnulan skriver:

    Humm….. tror att skruvarna satt lite lösa på ngn av er, men vem vågar jag inte gissa!

    Hahah dina kommentarer, dom får mig att skratta så jag ligger dubbel! Men visst jag kan mkt mer än många andra i fotboll!

  10. ida skriver:

    frågan är om jag vågar och vill veta?

  11. Tomtan skriver:

    Ska du börja fuska som tandläkare ? :D

  12. maria skriver:

    fixa pjäxor och bindningar med kanske ;)

    Må så gott fina du :)
    Kramar Maria

  13. soffie skriver:

    hahaha du är bara för goo ,från och med nu ska jag säga att det är nog en lavendel om jag ej vet vad det är för nån blomma fniss ,men ärligt vad kan det va för blomma tror du som jag såg där på Fuerteventura?den va otroligt vacker ,
    såg dej i Renees blogg härlig bild på dej,
    kram å ha en goo kväll

  14. moi skriver:

    Wow vad jättefina såna där… konstverk! Till en Installation så klart. Och sen har du en tävling om vad denna ska heta!

  15. Leffe skriver:

    för att justera bindningarna förstås………….

  16. Ifall liften skulle gå sönder under tiden ni var där.

  17. skåningen skriver:

    Man kan undra vad du ska ha dessa verktyg till?Skjutmåttet är en svensk uppfining av en som heta johansson(tror jag)Ingen mat har stirrat på mej idag! Det är snara så att det är jag som stirrat på maten.Jag var inte speciellt hungrig.nattikram!

  18. LiLo skriver:

    För att de var så fina, gedigna av god kvalitet?

  19. Sussi skriver:

    Hmm.. Kallar du det fär för shopping!? Men vart är kläderna och ljusen? Inte ens en liten wettextrasa?? ;)

  20. Ingrid skriver:

    Den frågan är helt befogad! Speciellt när man är i designens hemland :-)
    Kram

  21. Glimz skriver:

    Plumming?
    Sv; Det är full låda här hemma i dubbelbemärkelse :)

  22. Gun skriver:

    Ska du mäta nåt och sen knipsa av det? Undrar vad det kan vara.. (Anders får passa sig) ;)

  23. Elisabeth skriver:

    Jag tror du tänker pryda en vägg med gamla fina verktyg. Skulle du behöva använda något av det, så vet du var det finns. Ha dé!

  24. Ally skriver:

    jag håller nog också på teorin om tandvärken…

  25. Susanne P skriver:

    OK…?!
    Nu blir jag nervös!
    Ska jag kontakta Svenska ambassaden?!!! ;D
    Kram

  26. veiken skriver:

    DEt är ju bra att ha grejor. Ni skulle naturligtvis fylla på dom förråden. :)
    Rätt svar va? ;)

  27. Diana skriver:

    Sv: Jag ska tvinga mamma att skaffa egen blogg…

  28. Fenixmona skriver:

    Skjutmått och avbitartång…storjobb på gång kanske…kramiz

  29. moi skriver:

    Har bett dottern tala med sin granne, verkar mycket intressant. Tack för tipset!

  30. Renee skriver:

    Ni ska väl försöka få isär något som ni nyss skruvat ihop.

  31. Gun skriver:

    Godmorgon sömntuta. ;)

  32. Linnea skriver:

    Jag tror att ni har köpt dom för att ni förmodligen ska använda dom till nått :D

  33. Maggan skriver:

    Åh, vilka fina souvenirer. Intressena är olika här i världen. Kram till er.

    • Ama de casa skriver:

      Ja, Anders köpte ju faktiskt en tång i Ecuador som souvenir, så det var ju inte en alltför tokig gissning. Fast hans tång var ju inte i choklad, då :-)
      Från Costa Rica kom vi hem med skruvmejslar också…

  34. Stattinskan skriver:

    Ja det var ju … var ju … ”fina” souvenirer ;-)
    Första hjälpen vid benbrott kanske? :-)

  35. Bibbi skriver:

    För att ni behövde dem. :)

  36. Husfrun skriver:

    För att de är snygga. Och bra att ha. Eller så.

  37. Maria skriver:

    Kanske för att tåget tillbaka från Livigno mot Bergamo skulle trafikeras av SJ just den dagen ni skulle åka, och med SJ vet man ju att det är högst osäkert om man kommer fram och då skulle ni ju kunna hjälpa till å fixa tåget….

  38. ansepanse skriver:

    för att mäta pjäxstorleken :D
    kramar

  39. Ellis skriver:

    Du skall äntligen sätta den på mun på Anders så de blir tyst?

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 64 andra följare

