Sommarresidenset…

… har åter blivit ett vardagsrum.

Så då är det väl bara att säga:

Gomorron!

19 kommentarer till Sommarresidenset…

  1. Diana skriver:

    Det blir en väldig massa jobb varje dag att återställa det…

  2. Kristina skriver:

    God morgon!

  3. Petra skriver:

    God Morgon!

    Kram

  4. Renee skriver:

    Praktiskt, det är ju inte så långt att åka. Du behöver inte packa en väska, jättebra!

  5. thakock skriver:

    Godmorgon! =D

  6. Diana skriver:

    Sv: Låter lite som mitt förra jobb där de var snälla nog att installera en AC, dock glömde de att in/utsuget ska vara vid ett fönster så där kom all värmen. Skitsmart.

  7. Carina skriver:

    Wow!! Ett eget residens, det var inte illa :)
    Go’förmiddag!

  8. Ia skriver:

    Godmorgon!!!

    Sv; Nja…vi har ju haft rätt många vilodagar den här veckan…så vi kan nog synda lite :P

  9. Yvonne skriver:

    WOW! Ett eget sommarresident med AC..Ja,visst är det härligt att träffa människor där det är sång och man får vara med och ge ”hals”.Kram!

  10. Gilla skriver:

    Jaså? Ni har köpt en AC till sovrummet också!

    Det var ju trevligt att du gillade mitt bildspel från Hötorgshallen. Monica var den bästa för mej.

    Kram/Gilla

  11. Znogge skriver:

    God middag får jag nog säga!

  12. Em skriver:

    Buenos dias! :D

  13. Ailas skriver:

    God morgon fortfarande för mig, så det säger jag. Sitter fortfarande med nattlinnet på och du VET varför? :D

  14. Afrodite skriver:

    Godmorgon! =)

  15. Huskatt skriver:

    God Morgon !

  16. Kina skriver:

    Här har varit tokhett så jag har varken orkat eller haft lust med något bloggande. MÅSTE MAN VERKLIGEN JOBBA när det är så här varmt. Grattis till VM-guldet! Jag förstår att ni sover i vardagsrummet. Själva har vi en portabel aircondition som går på högvarv i vårt sovrum, bara det att den väsnas så man måste stänga av den när man går och lägger sig och två timmar senare är det lika varmt igen…….Ha det!
    Kram

  17. anne skriver:

    Gör du så varje kväll och morgon?

  18. MalinT skriver:

    AC kan jag tänka mig att man behöver där nere hos er? Kanske värt att investera det i sovrummet så ni slipper bädda upp i vardagsrummet på nätterna… Minns när vi var på Sicilien, då var AC´, FÖR effektiv och gick inte att skruva ner och då frös vi hela nätterna, inte heller bra…
    Kram Malin

  19. Ellis skriver:

    Goddag systeryster! :D:D:D:D

    sv: Jag kunde inte sova nattetid inatt.

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 69 andra följare

